♥ Moje nowości Barry M Textured ♥

Witajcie :) 
Chciałabym Wam dziś zaprezentować moje pierwsze nowości z Barry M. 
W zeszły weekend na http://mintishop.pl/ skorzystałam z promocji na niżej zaprezentowane lakiery. Cena lakierów o teksturze piaskowej wynosiła 17,77zł natomiast te klasyczne lakiery kosztowały 13,52zł 
Nigdy wcześniej nie posiadałam lakierów Barry M dlatego też jestem strasznie ciekawa jak się u mnie sprawdzą, z pierwszych testów na próbniku wynika iż doskonale kryją, ale jestem ciekawa jak z ich trwałością :) 

Jak myślicie, który przetestować pierwszy? 

Tekstura Piaskowa:
- Barry M Textured Atlantic Road TNP1
- Barry M Textured Ridley Road TNP4
- Barry M Textured Kingsland Road TNP3

Lakiery Klasyczne:
- Barry M Strawberry Ice Cream nr. 309
- Barry M Nail Paint Peach Melba nr. 318


Lakiery na próbniku: 

Całość przyszła do mnie w ślicznie zapakowanym pudełeczku: 

Miłego dnia :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

53 komentarze:

  1. Te piaskowe po prostu świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. TNP4!!! poproszę *.*
    Śliczniutkie wszystkie, zaczynam zakochiwać się w pastelach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze :) w takim razie TNP4 będzie pierwszy :)

      Usuń
  3. Te piaskowe w takich pastelach wyglądają świetnie. Czekam z niecierpliwością na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomijając fakt, że podobają mi się wszystkie - najbardziej ciekawa jestem TNP3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piaskowe w tym wydaniu są świetne! :)
    Kolory idealne na zbliżające się ciepłe sezony - zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaka szkoda, że nie wiedziałam o tej promocji :(

    nie mogę się doczekać swatchy!

    OdpowiedzUsuń
  7. piaski!!! tnp3 i tnp4!! piękne. chyba będę musiała się w nie zaopatrzeć bo ślicznie wyglądają już nawet na próbniku :) ale stawberry ice cream też chętnie zobaczę (peach melbe mam i bardzo lubię ;) )

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cuda <3 nie mogę oczu od nich oderwać! Najbardziej jestem ciekawa piaskowych, więc z niecierpliwością czekam na prezentację :))

    OdpowiedzUsuń
  9. o rany, ale Ci zazdroszczę tych piaskowców!! kolory, które kocham!! ** słoczuj kochana, słoczuj i pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest ich 5 a więc testuj wszystkie na raz! :)
    Ciekawa jest ta tekstura, przypomina mi troszkę tapetę naścienną ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne słodkie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ridley Road jest piękny, ale nakłada się go koszmarnie - klasyczny pastelek, brrr!

    OdpowiedzUsuń
  13. 315 poproszę:) śliczne wszystkie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Barry M Textured Atlantic Road TNP1!!! Piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  15. WOWWWWWWWWWWW jakie piękne kolorki!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Te piaskowe wyglądają bardzo efektownie!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja już miałam je prawie kupić w UK, ale się powstrzymałam. Pokaż 318:>

    OdpowiedzUsuń
  18. W końcu są:) Ja czekam właśnie na paczkę z resztą kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) z pewnością będzie z nich bardzo zadowolona :)

      Usuń
  19. o mamo <3 co za cudowne pastelowe piaski! już wiem co muszę kupić!!
    Zakochałam się. A to na pewno nie sprzyja mojemu portfelowi :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Zazdrośnik mi się włączył;))))

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem ciekawa jak całość tych z teksturą piaskową będzie wyglądała na pazurkach! ;) Pokazuj jak najszybciej :) Swoja drogą, to kupujesz wszystkie lakiery, które ja również mam w planach zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. być może czytamy sobie w myślach ;)

      Usuń
  22. Piaskowce są piękne! Różowy i miętowy zawładnęły moim umysłem, są cudowne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. piaskowa mięta jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  24. te teksturowe na szczęście mnie nie ruszają. :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Wypróbuj pierwszą miętę <3 Tak pięknie się prezentuje na wzorniku <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne odcienie! Wszystkie mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa jestem jak bedą na pazurkach sie prezentować ;) szczegoolnie piaskowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Dlaczego nie zdziwiło mnie, że wybrałaś akurat takie kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  29. błękitny i brzoskwiniowy piasek poproszę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. OMG muszę je mieć są boskie<3

    OdpowiedzUsuń
  31. Piaski z Barry M niesamowicie kuszą! Mają zdecydowanie najbardziej wiosenne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  32. Te piaskowe pastele są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Boskie piaski, oh my god! Wszystkie mi się podobają, boskie! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. piaskowe mają prześliczną teksturę :D

    OdpowiedzUsuń
  35. te piaskowce są piękne! *.*

    OdpowiedzUsuń
  36. Ślicznie się prezentują, bardzo.. pastelove ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie piekne pastelki <3

    Zostalas przeze mnie nominowana do Libster award! :)

    Szzczególy tutaj:
    http://duszenka.blogspot.com/2013/03/liebster-award-kolejny-tag.html

    OdpowiedzUsuń