♥ Moje kolorowe nowości Golden Rose ♥

Cześć :)
Jak Wam mija niedziela? U mnie spokojnie, wręcz nudnawo ;)
Miałam coś dzisiaj zmalować, ale kompletnie nic mi się nie chce :D

Przeczesują swój dyski odnalazłam zdjęcia moich zeszłotygodniowych nowości Golden Rose o których kompletnie zapomniałam :D ... sama nie wiem jak to się stało ...

Na początku tygodnia wybrałam się po nowe próbniki, gdyż już wszystkie zapełniłam, a wróciła z dwom nowymi lakierami :) 

- Golden Rose Rich Color nr. 08 
jest to piękny soczysty, neonowy róż

- Golden Rose Jolly Jewels nr. 103 
czyli złoto z jasno różowymi sześciokątami

Chciałam również zakupić Golden Rose Rich Color nr. o6 oraz nr. 18 ale niestety już ich nie było, ale  Pani obiecała, że w przyszłym tygodniu będą mieli nową dostawę :) 


Kolorki na próbniku: 

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

59 komentarzy:

  1. 103 - śliczny po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten róż bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Róż już mi wpadł w oko i muszę go zakupić na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory! Uwielbiam malować paznokcie 103. Świetny detal!

    OdpowiedzUsuń
  5. Neonowy róż świetny na lato. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powoli zaczynam rozważać zakup jakiś neonków^^ Niech tylko ZUS mi moja kasę w końcu odda! :(
    JJ taki sobie, ja chyba po prostu jednak nie przepadam za tymi lakierami :(
    Neonek fajny, jednak ja i róż? Sama nie wiem.. Może kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. JJ 103 - mam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mam ten różowy :) kolor fajny ale jak wróciłam z nim do domu to trochę się rozczarowałam, że to żelek. ale i tak nadal go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. różyk daje po oczach! chętnie kupiłabym taką zieleń i żółć... :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja już się nie mogę doczekać kiedy wypróbuje swój Jolly wygrany w konkursie :D Mam nadzieje, że niedługo już będzie w moich łapkach bo ogromnie ciekawią mnie te lakiery :D Złoto wygląda bardzo obiecująco :)
    Muszę też przyjrzeć się kolejny raz Rich Color, bo mam ochotę na róż ale bardziej pastelowy. Twój neonek prezentuje się zabójczo ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. JJ śliczny ♥ muszę chyba na niego kiedyś zapolować, choć na razie w pierwszej kolejności poluję na Revlona, Strawberry Cream zdobył moje serce, ale podejrzewam że inne kolorki są równie piękne ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. 103 mam i nawet lubię :) róż jest boski ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten różowy już widziałam na jakimś blogu i zakochałam się od pierwszego wejrzenia, uwielbiam takie neony! *_* Ten Jolly też przyjemny

    OdpowiedzUsuń
  14. A gdzie kupujesz próbniki?:P JJ jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na centrum handlowym na stoisku z produktami do paznokci :)

      Usuń
    2. Kurcze, bo mi dzisiaj pani powiedziała, że muszę jechać do hurtowni.

      Usuń
    3. :( a może spróbuj poszukać na Allegro :)

      Usuń
  15. Ten neonowy róż jest boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Róż jest boski :) Neonowy, słodki i widok samej buteleczki poprawił mi humor :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oba są piękne:D Od jakiegoś czasu rozglądam się za różowym neonem:D W ogóle zaciekawił mnie też ten wielokolorowy brokat na próbniku po prawej stronie od różowego...co to takiego?:D

    OdpowiedzUsuń
  18. wow oba są cudowne :) ale złotko z chęcią bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaki cukiereczkowy róż :)

    OdpowiedzUsuń
  20. chociaż nie przepadam za neonami, to ten bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  21. oba cudowny :D róż posiadam i .. KOCHAM :D

    OdpowiedzUsuń
  22. mam rich color 06 ale jakos za nim nir przepadaam

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny jest ten róż chyba zaopatrzę się w niego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. hehe to mamy podobnie, ja idąc do drogerii zawsze wracam z jakimś nowym lakierowym nabytkiem :D obsesja normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Do tego neonka mi się oczy uśmiechają :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny neonowy róż, ile warstw potrzeba dla takiego efektu? Ja za to nigdzie nie mogę znaleźć takich próbników.

    OdpowiedzUsuń
  27. złotko jest cudowne, też je posiadam. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten złoty JJ też niedawno kupiłam i bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. zacny róż, Milordzie :D
    ciekawe, że nie mam takiego neona u siebie... :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale ten róż wygląda neonowo w buteleczce!

    OdpowiedzUsuń
  31. O kurcze, ale żarówa :D Przy opalonych dłoniach będzie wyglądał obłędnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam 103 jest rewelacyjny :) a ten róż na lato będzie idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękny ten różowy :)
    jak zasilę swój portfel to idę na lakierowe szaleństwo :D

    OdpowiedzUsuń
  34. oooo fajny ten neonowy róż;p mi niedziela mineła szbko bo była od 8 do 20 w szkole ;p

    OdpowiedzUsuń
  35. sliczne! uwielbiam takie kolorki i brokaty!

    OdpowiedzUsuń
  36. zaczynam coraz bardziej zakochiwać się w GR :))

    OdpowiedzUsuń
  37. czy GR ma więcej neonów z tej serii?
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  38. Wczoraj już miałam kupić ten różowy. Ale coś mnie tchnęło i wzięłam inny kolorek. Ale na pewno po niego kiedyś wrócę.

    OdpowiedzUsuń