♥ Moja pachnąca nowość czyli ... Revlon "Strawberry Cream" ♥

Cześć dziewczyny :) Jak Wam mija sobota? ....
Ja dziś ciągle gdzieś latam i na nic nie mam czasu, zdążyłam tylko pomalować sobie pazurki :)
Nie byłabym sobą gdybym nie wypróbowała nowego lakieru Revlon "Strawberry Cream" 
Sam lakier ma piękny brzoskwiniowo- koralowy odcień lekko wpadający w róż ... hmmm ciężko go określić, ale z pewnością jest lekko neonowy. Schnie tradycyjnie, nie tworzy smug oraz o dziwo dość dobrze kryje :) ... a po wyschnięciu pachnie jak guma balonowa połączona z truskawkami :) 
Czego chcieć więcej? :D
Mam nadzieję, że jego trwałość będzie również zadowalająca :) 



Revlon "Strawberry Cream" 

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: Dobre
Cena: 19,99zł/ w promocji 9,99zł
Czas schnięcia: umiarkowany
Pojemność: 14,7ml
Konsystencja: średnia 
Opakowanie: szklane
Pędzelek: mały, wąski
Dostępność: Hebe
Ogólna ocena: 5/5 



Pozdrawiam i życzę miłego weekendu :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

59 komentarzy:

  1. ale boski! baaaaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie!!!!!!! :( Jest piękny!! Obiecałam, że już więcej nie kupię, ale po Twojej notce nie wiem czy wytrzymam. Cudowny...już go nawet sobie wyobrażam jak pięknie będzie się prezentował na stopach w lato. Pat miej serce - nie pokazuj mi więcej Revlonów, bo zbankrutuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) postaram się więcej nie kusić, ale na 100% to nie mogę Ci tego obiecać :)

      Usuń
  3. Śliczny kolor. Mimo, że nie lubię różu ten odcień mnie urzekł. Na 100% będę go szukać w sklepie. ;)
    Ps. Nowy post u mnie na blogu. Napiszesz komentarz?

    OdpowiedzUsuń
  4. jest idealny- chciałabym móc poczuć ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny!! i jeszcze jak pachnie to muszę go poszukać :) i to że jest taki trochę neonowy no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki cudny kolor ! nie mogę oczu oderwać :)
    a na Twoich pazurkach świetnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę go *.* Zdecydowanie "mój" kolor!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładny i nawet wygląda jak guma balonowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. MMmmm..co za kolor! Oj wiosennie się zrobiło, wiosennie :D Ja mam taki brokatowy pachnący Revlon, i dla mnie tak śmierdzi że nie mogę nim paznokci malować ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mogę sobie tylko wyobrazić jak obłędnie on pachnie :D kolor bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczny kolorek, wpisuję na wish! ;-P

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny :) Świetnie będzie wyglądał przy opalonych dłoniach czy stopach :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny! muszę się za nim rozejrzeć :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kolor, pasuje idealnie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest cudowny! Taki ożywczy!

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor, pasowałby mi do nowej bluzki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. odcień lakieru boskii a zapach to miły dodatek )

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajnie się prezentuje, koniecznie będę musiała obejrzeć inne lakiery z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kolor jest śliczny a Twoje paznokcie są tak idealnie pomalowane i zadbane,aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolor jest przepiękny *.*
    masz cudowne paznokcie ; )
    obserwuję .

    OdpowiedzUsuń
  21. cudny, cudny i jeszcze raz cudny <3 pierwszy raz tak bardzo zakochałam się w kolorze lakieru :D

    OdpowiedzUsuń
  22. piękny :) na pewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Coś podobnego mam obecnie na paznokciach, jednak jest to eveline różni go na pewno od revlona krycie... u mnie aż 4 warstwy a wciąż są lekkie prześwity :/
    Mam nadzieję, że w najbliższym czasie wejdę w posiadanie jakiegoś revlona, jestem ich bardzo ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  24. prześliczny jest ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  25. jest rewelacyjny, strasznie mi się podoba ten odcień ;))

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy na zdjęciu jest lakier bez topa? Jeśli tak mocno błyszczy sam z siebie to chyba go przygarnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z topem, ale lakier sam w sobie bardzo mocno się błyszczy :) Używam topa tylko dlatego, iż zleży mi na szybki wysychaniu lakieru :)

      Usuń
  27. Wow! Jest przepiękny... Będzie mi teraz chodził po głowie

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam, witam :)
    Lakierem jestem oczarowana wręcz <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie dość, że bosko wygląda, to jeszcze nieziemsko pachnie? Brzmi jak lakier idealny! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczności :) uwielbiam takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurczę, ale śliczny!! Ciekawa jestem czy jeszcze znajdę go w Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  32. A teraz siedzę i przekopuję allegro w jego poszukiwaniu :)
    Mogłabyś podać numerek Twojego koloru, bo jak na razie z serii zapachowej znalazłam kolor "Sublime Strawberry", ale to chyba nie ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie posiada on numerku .... jego dokładna nazwa to Strawberry Cream :)

      Usuń
  33. Przepiękny kolor w sam raz na (mniejmy najdzieję) cieplesze dni i na pewno będzie świetnie wyglądał w lecie przy opalonej skórze. Chyba sama go sobie kupię skoro tak uroczo pachnie;))

    OdpowiedzUsuń
  34. It looks so amazing on your nails!

    OdpowiedzUsuń
  35. cudny! przesłodki, wiosenno-letni mmmmmmmmmm :)

    OdpowiedzUsuń
  36. w koncu go mam :D !! tralalalalla wlasnie swiezo pomalowane i pachną mi pod noskiem mmmmm <3 cudeńko

    PS pachnie jak durex truskawkowy :D

    OdpowiedzUsuń