♥ Kolorowe Nowość SPN :) ♥

Hej dziewczyny :)
Za oknem ponuro, zimno i pada śnieg to chociaż na blogu zrobi się troszkę kolorowo za sprawą kolorowych lakierów SPN :)
Jak wiecie bardzo cenię sobie ich markę. Lakiery te bardzo dobrze kryją, nie tworzą smug oraz dość długo utrzymują się na pazurkach, a do tego mają bardzo dużą gamę kolorystyczną :) 
Cena lakieru 4ml czyli takiego ja na zdjęciach poniżej to 12zł natomiast tego 12ml/25zł.

W planach mam zakup kolejnych kolorków, ale to dopiero w kwietniu :) 


1. Julietta nr. 029 
2. Blue Lagoon nr. 024 
3. Avocado Costail nr. 057 

4. Princess Nadia nr. 043
5. Sushi with Salmon nr. 030
6. Dea della Notte nr. 039

Przepraszam Was za jakość zdjęć, ale światło niestety jest dziś nienajlepsze :( 

Pozdrawiam  i życzę Wam udanego weekendu :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

41 komentarzy:

  1. Blue Lagoon, Princess Nadia i Sushi with Salomn podobają mi się najbardziej :))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne kolory!
    gdzie kupujesz te lakiery???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te akurat kupiła w internecie na http://www.sklep.spnnails.pl/ :)

      Usuń
  3. jak dla mnie zieleń zdecydowanie najładniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. prawda, jako pierwszy wpadł mi w oko :)

      Usuń
  5. PIekne kolory...; )) tylko szkoda , ze ta cena wysoka: (

    OdpowiedzUsuń
  6. najbardziej podobają mi się te: Julietta nr. 029 i Blue Lagoon nr. 024 . Są prześliczne :) muszę je mieć!
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne kolory, urocze buteleczki. Gorzej z ceną niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ale te 12zł jeszcze warto za nie wydać :)

      Usuń
  8. piękne kolory, sama wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uważam, że jakość zdjęć jest dobra:) Co do lakierów to prezentują się bardzo zachęcająco. Jestem ciekawa jak będą wyglądały na pazurkach:) Pokaż proszę jak na paznokciach wygląda ten fioletowy, brokatowe Revlon, który kupiłaś niedawno w Hebe. Bardzo mi zależy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oki jutro będzie post z tym fioletowym brokatem z Revlona :)

      Usuń
  10. Ja też na ten glitter z Revlona się łakomię, obserwuję, by jutro podejrzeć notkę.

    A te lakierki mają prześliczną buteleczkę <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. wspaniałe !! prezentują się idealnie :D pokazuj na pazurkach :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Faaaaajne! Ja nie mam żadnego z tej firmy, więc tym bardziej jestem ciekawa, jak prezentują się na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeden już kiedyś prezentowałam: http://pat18slakierowyswiat.blogspot.com/2013/03/spn-nr-038-caribbean-love-for-doda.html :)

      Usuń
  13. Kolory prezentują się cudnie, czekam na recenzje!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie ładne, poza zielonym. Jakoś wyjątkowo mi sie nie podoba :P

    OdpowiedzUsuń
  15. nie słyszałam o tych lakierach, ale wyglądają cudownie :) i te wiosenne kolorki :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kolorki cudowne, przepiękne, a jakie wiosenne. Szkoda, ze zima nie chce od nas odejść :D

    OdpowiedzUsuń
  17. kolory są prześliczne, a ten avocado to już w ogóle wymiata, ale 12,- za 4ml to dla mnie jednak zdecydowana przesada

    OdpowiedzUsuń
  18. Princess Nadia cudny :) W ogóle wszytskie kolory są świetne. A gdzie można dostać lekiery tej marki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można je zakupić w internecie na http://www.sklep.spnnails.pl/ lub w sklepach stacjonarnych np. Esstetica :)

      Usuń
  19. Prześliczne kolorki :D Takie żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne kolorki! I mniejsze buteleczki uważam za bardzo dobre rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. wszystkie mi się podobają, ale nie znam tej firmy (4ml/12 zł to sporo)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow zielonkawy jest genialny!! Ładnie wygląda :) Czy tak samo ładnie wygląda na paznokciu czy trzeba położyć więcej warstw lakieru żeby tak samo pięknie prezentował się na płytce paznokcia?

    OdpowiedzUsuń
  23. piękne kolory wybraałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kolory są po prostu cudowne! Nie mogę się napatrzeć :P a chętnie przygarnęła bym je wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniałe kolory tych lakierów...ja się z nimi jeszcze nie spotkałam

    OdpowiedzUsuń
  26. urocze te kolorki, takie pobudzające, ale marki w ogóle nie kojarzę.

    OdpowiedzUsuń
  27. prześliczne kolorki, takie wiosenne:))

    OdpowiedzUsuń
  28. Avocado mi się podoba, takiej zieleni mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń