Hebe -40% Revlon ... czyli moje lakierowe nowości :)

Cześć dziewczyny :)
... przybywam do Was z informacja, iż dziś w drogerii Hebe jest promocja -40% na wszystkie produkty marki Revlon :) 
... jeśli macie gdzieś obok drogerię to zachęcam do jej odwiedzenia :) 

Ja zdecydowałam się tylko na 3 lakiery :)
W regularnej cenie kosztują 19,99zł natomiast w promocji 11,99zł więc myślę, że warto :)

Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z lakierami Revlon, są to moje pierwsze nabytki, dlatego też nie wiem jak z ich jakością ... 

Mój wybór padł na:

1. Revlon nr. 004 "Sheer Nude"
2. Revlon nr. 185 "Sweet Tart"
3. Revlon nr. 211 "Charming"


Miłego wieczorku :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

40 komentarzy:

  1. Byłam dziś w hebe.. Ale byłam twarda i nie oparłam się promocji :D mam sheer nude i sweet tart :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twarda bestia :) ja się skusiłam, gdyż już od bardzo dawna mnie one strasznie kusiły, a zawsze szkoda było mi wydać te 20zł a z drugiej strony sama za nie płaciłam, więc żal było nie skorzystać ;) hehe
      kurcze swoją drogą to widzę, że mamy bardzo podobne gusta kolorystyczne :D

      Usuń
    2. sama jestem z siebie dumna :D po zdjęciu tipsów trochę zmieniłam o tych lakierach zdanie.. Jakoś smugi robią :/

      Usuń
    3. to kicha, szkoda, że wcześniej nie wiedziałam :( ale może nie będzie tak źle :)

      Usuń
    4. Może u Ciebie lepiej się będą sprawdzać... Chyba pomaluję sobie jutro pazurki sweet tart :D
      A ja czekam na kilka zdań o nowych lakierach wibo :P

      Usuń
    5. :) ja może jutro też któryś z nich wypróbuję :) dzisiaj pozbyłam się gości, więc mam troszkę więcej wolnego czasu :)

      Usuń
  2. jakie śliczne wiosenne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. niesamowicie podobają mi się te kolory- ciekawa jestem krycia: czytałam negatywne opinie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sama własnie jest ciekawa, wiem, że ten ich miętowy ma kiepskie krycie, więc się nie niego nie zdecydowałam... mam cichą nadzieję, że te podołają ... czas pokaże :)

      Usuń
    2. kolorki są nieziemskie! Mam nadzieje że podołają z kryciem ;))

      Usuń
  4. Fajne :-) ja nie mam nigdzie w pobliżu hebe niestety... A może to i lepiej dla portfela :-P

    OdpowiedzUsuń
  5. ja niestety nie mam tej dorgerii w Łodzi :( najbardziej jestem ciekawa Sheer Nude ;d czekam na foty ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością wkrótce się pojawią :)

      Usuń
    2. Drogeria Hebe jest w Łodzi na ul.Pomorskiej ( a właściwie jej szarym końcu. Dlatego też jeszcze tam nie dotarłam - mój portfel się z tego cieszy:P)

      Usuń
  6. Chętnie skusiłabym się na Charming :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Różowy odcień powalający... Też nigdy nie miałam lakierów od Revlon. Jestem ciekawa jak się będzie sprawował.
    A były tam może podkłady Color Stay? Kojarzysz może w jakiej cenie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak wiem który ... widziałam był, ale niestety pojęcia nie mam po ile :(

      Usuń
  8. ładniuchne :)
    Ja sama nie mam żadnej buteleczki tej firmy, ale jakoś specjalnie mnie nie kuszą- nie to co np essie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się niestety z lakierami Revlonu nie kocham :( Mają piękne kolory, a dla mnie są za rzadkie i okropnie bąblują, ale może ja się nie umiem z nimi dogadać? Ciekawa jestem jak sprawdzą się u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak to już bywa z lakierami... u mnie znowu lakiery Catrice wytrzymują na paznokciach tylko kilka godzin :(

      Usuń
  10. Piękne kolory wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że Brzydgoszcz nie ma Hebe;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah no właśnie:D dobrze, że Natura jest :D

      Usuń
  12. u mnie w ZG też nie ma Hebe, ale to dobrze bo bym całkiem zbankrutowała.
    z tej firmy mam 3 lakiery pachnące, które mają tak koszmarne krycie, że podejrzewam, że nadają się tylko do layeringu. I jednego brokacika z Pepco :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne pastele :) mam kilka revlonów i brokaty mają świetne, fajnej jakości, glass flecki też, mam kilka pasteli i jedynie problem miałam z minted... strasznie bąbluje... ale reszta jest na prawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. każdy ma cudowny odcień ! :) Jak najszybciej pokazuj nam je na pazurkach ! :))

    OdpowiedzUsuń
  15. koniecznie zdaj relacje, gdy już przetestujesz. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne kolorki. Dobrze że Hebe mam daleko ,bo bym pewnie się nie opanowała:P

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyglądają bardzo ciekawie, nie mogę doczekać się swaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Charming wygląda pięknie! :) Też nigdy nie miałam ich lakierów, więc chętnie poczytam o wrażeniach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. boskie.♥ czemu umknęła mi taka informacja, na pewno poczyniłabym jakieś zakupy...

    OdpowiedzUsuń
  20. Osobiście słyszałam wiele pochlebnych opinii tych lakierów, póki co nie posiadam żadnego, ale myślę, że to tylko kwestia czasu :)
    Jeśli chodzi o drogerie Hebe to pierwsze słyszę.. A promocja bardzo fajna :(

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. JA też chciałam się załapać na lakiery Revlona. W ostateczności zrezygnowałam - mam 3 ich lakiery i nie jestem z nich zadowolona niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne kolorki, bardzo lubię lakiery od Revlon :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna promocja, szkoda że nie mam na co dzień dostępu do Hebe...a może i dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń