♥ Golden Rose Rich Color nr.06 w rytmie pomarańczy :) ♥

Moja miłość do pomarańczy ciągle trwa :D
Dziś na pazurkach gość pomarańcz przełamane koralem ze złotym shimmerem od Golden Rose :) Kolorek ten odkryłam całkiem niedawno i od razu podbił moje serce :)
... już sobie wyobrażam jak będzie pięknie współgrał z letnią opalenizną :)
Aplikacja lakieru jest wspaniała, ale to pewnie zasługa szerokiego pędzelka, kryje równie dobrze, a co najważniejsze nie tworzy brzydkich prześwitów :)  

Od jutro postaram się powrzucać zaległe fotki z projektu Hobby, gdyż mam straszne opóźnienia spowodowane brakiem czasu :)
  


Golden Rose Rich Color nr.06

Warstw: 2

Wykończenie: shimmer
Krycie: bardzo dobre
Cena: 6,90zł
Czas schnięcia: umiarkowany
Pojemność: 10,5 ml
Konsystencja: średnia w stronę rzadkiej
Opakowanie: szklane
Pędzelek: szeroki
Dostępność: Golden Rose, internet
Ogólna ocena: 5/5




Pozdrawiam :D

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

52 komentarze:

  1. Masz śliczny kształt paznokci. Co do koloru lakieru to świetny jest ten złoty shimmer, dodaje uroku.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny! jednak wolałabym wersję bezdrobinkową :)
    ale odcień jest śliczny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój wiosenny ulubieniec! Nawet pisałam o nim sama nie tak dawno temu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się, wygląda uroczo! Będzie mój, jak dobrze, że stoisko GR jest blisko mnie ! :))
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny jest ten kolor! :) Chyba muszę go kupić, bo strasznie mi się podoba, po prostu się w nim zakochałam <3 Masz cudny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie się o nim ostatnio przypomniało :) Kolor jest piękny i rzeczywiście z opalenizną współgra idealnie :D Tylko te drobiny wkurzają mnie podczas zmywania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, zmycie go je nieco uciążliwe :)

      Usuń
  7. Bardzo ładny ta seria z goldena podbija moje serce, a nie mam jeszcze ani jednego lakieru :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest cudny :) uwielbiam tego typu kolory :p

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kształt paznokci. kolor tez ciekawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam lakiery z tej serii :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie korale, a te drobinki nadają mu uroku :) Ale jakoś na tyle nie zawładną mną, by lecieć go kupić :) Chyba dobrze dla portfela :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo, bardzo, bardzo fajny kolor. ;)
    PS. Skomentujesz u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  13. cudny jest! mam bardzo podobny z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jeju, co raz cudniejsze te kolorki pokazujesz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. na tych zdjęciach jest ładnie wyrazisty, w rzeczywistosci jest rudy :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czy ja wiem ... ciężki jest do określenia ... wszystko zależy od oświetlenia :)

      Usuń
  16. Dzisiaj go widziałam na stoisku Golden Rose, a nie kupiłam go, bo myślałam, że mam podobny kolor. Głupia jestem, bo ten jest śliczny, a ten shimmer jest całkiem widoczny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. CUDNY kolorek i ten shimmer dodaje mu jeszcze większego uroku!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. kupiłam go tydzien temu <3 jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny :D lecę gu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawy, muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale cudo- musi być moje ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  22. kurcze widzę, że na blogach trwa szał na ten lakier :D oczywiście ja też go prezentowałam :p

    OdpowiedzUsuń
  23. mam ten kolorek i muszę Ci przyznać rację, jest przepiękny !

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz piękne paznokcie:) kiedy moja mi tak urosną

    OdpowiedzUsuń
  25. prześliczny, ale jednak wolę lakiery bez drobinek :))

    OdpowiedzUsuń
  26. miałam oko na ten lakier ale wolałabym żeby był troszkę delikatniejszy dlatego nie powędrował do mojej kolekcji, na Twoich paznokciach prezentuje się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. mam i jest całkiem fajny, chociaż ja nie lubię takich pędzli dużych. ale na lato będzie mega! bardzo fajnie wygląda z jednym złotym pazurem lub jakimś dodatkiem :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  28. Poluję na niego i poluję po drogeriach i ciągle go nie ma :( śliczny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Koniecznie muszę się w niego zaopatrzyć!

    OdpowiedzUsuń
  30. cudowne pazurki... no i lakier też piękny ♥ Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  31. mam go i przypomniałaś mi że go lubię :-) jednak poczeka chyba na wiosnę. albo chociaż przedwiośnie bo mi nie koresponduje z tym obrzydliwym śniegiem za oknem.

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękny, energetyczny kolor, uwielbiam połączenie koralu ze złotymi drobinkami. Z lekko opaloną skórą będzie wyglądał obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. jaki śliczny! będę musiała się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  34. It's so beautiful! Love the shimmer!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki on piękny jest! Zwłaszcza jak na pomarańczkę! Latem będzie boski! <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak dla mnie taki troszkę dziwny. Nie za bardzo podoba mi się z tymi drobinkami

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolejny, ładny Rich Color :) Przymierzam się do zakupu kolejnego kolorku. Ten jest cudowny, pięknie się mieni, co uwielbiam w lakierach. Ale jak tak patrzę to mam bardzo podobny lakier z H&M (tylko bardziej wpada w róż). Uwielbiam Riche za to, że dobrze kryją (chociaż niektórym potrzeba dwóch warstw), szybko schną i nie odpryskują tylko delikatnie się ścierają :)

    OdpowiedzUsuń
  38. piękny!
    zazdroszczę paznokci, zawsze chciałam takie mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Widziałam go już u kogoś na blogu i też przepadłam...:D 2 dni temu zamówiłam na allegro ( bo stacjonarnie u nas z GR jest tragedia!) Kolor jest przepiękny i też już myślę jak będzie do opalenizny wyglądał.:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękny kolorek idealny na słoneczne dni, których teraz brakuje ;(

    OdpowiedzUsuń