♥ Czarodziejski lakier "Eclair" nr. 07 :D ♥

Korzystając z okazji,  że mam dosłownie chwilę wolnego czasu, postanowiłam się wam pochwalić moim nowym nabytkiem, a mianowicie czarodziejskim lakierem Eclair nr. 07
Zakupiłam Go oczywiście pod wpływem Darii, która jakiś czas temu zaprezentowała Go u siebie na blogu :D 

Fenomenem jego jest, to iż podczas zmiany ciepłoty naszego ciała jak również i naszego otoczenia zmienia swój kolor :) 


Tak pazurki wyglądają w ciągu dnia, bez jakiejkolwiek ingerencji w ich ciepłotę: 


Im nam cieplej tym lakier oddaje więcej różu, natomiast na zdjęciu poniżej z prawej strony widzimy, że temperatura otoczenia spada i końce moich pazurków robią się coraz bardziej fioletowe :D



Zdjęcie poniżej przedstawia pazurki w jednym różowo- pastelowym kolorku, co oznacza, iż nasz paluszki są zdecydowanie cieplutkie :)


A na koniec pazurki w zdecydowanie chłodnym otoczeniu. 
Jak widzimy z różu przemieniły się w piękny pastelowy fiolet :)



Eclair nr. 07

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: bardzo dobre
Cena: około 22zł
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 12ml
Konsystencja: gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średniej wielkości
Dostępność:  www.eclair-nail.com
Ogólna ocena: 5/5 


Pozdrawiam Was kochane serdecznie i życzę Wam udanego weekendu :) 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

48 komentarzy:

  1. Dla lakieromaniaczki z krwi i kości to 'czarodziejskie' rozwiązanie to niezły rarytas :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny efekt :) ale cena mogłaby być niższa...

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne, ahhh ta Daria potrafi zachęcić :)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) taka mała kusicielka :)

      Usuń
    2. Miło mi być Waszą kusicielką :) a lakier jest świetny :P

      Usuń
  4. Podoba mi się efekt jakie dają te lakiery, ale cena już nie do końca :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety masz rację ale, jak to się mówi coś za coś :)

      Usuń
  5. śliczny! Jednak chyba najbardziej moje serce podbił niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładny, daje taki delikatny efekt. muszę mieć któryś z tej kolekcji, bo naprawdę te lakiery są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwyca mnie i ten Twój i Darii! :)) piękne są i słodkie a najfajniejsze jest to, że w zależności od temp. same tworzą coś w stylu ombre! must have :D

    OdpowiedzUsuń
  8. te lakiery są niesamowite!
    cudeńko- chociaż kolor u Darii podoba mi się bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten żółto-różowy też posiadam, ale nie chciałam powielać postów :)

      Usuń
  9. super, zakochałam się. Gdyby tylko był dostępny gdzieś poza internetem...:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. zakupiłam go na http://fryzjerski-sklep.pl/ :)

      Usuń
    2. już tam zaglądam :) dziękuje :)

      Usuń
  11. Wow, piękny lakier, nigdy nie słyszałam o takich, bardzo ciekawa opcja!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ło panie;d! fenomenalny lakier!

    OdpowiedzUsuń
  13. czego to ludzie nie wymyślą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki fajny patent! gradient sam się robi!

    OdpowiedzUsuń
  15. jest piękny, uwielbiam termiczne lakiery, są takie pocieszne ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. A jaki masz jeszcze prócz tego i tego, który pokazała Daria?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. połączeniu pastelowej lawendy z błękitem, o ile dobrze pamiętam to jest to nr.01 :)

      Usuń
  17. śliiczny lakier, podoba mi sie baaardzooooo..pazurki boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Woooow naprawdę ten lakier jest czarodziejski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpierw Daria, a teraz Ty kusisz tymi lakierami :) One są cudowne!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny kolor :3 U mnie niestety do szkoły nie można malować paznokci..^^ Zapraszam do siebie w wolnej chwili. ;)
    whereveryouwillgoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Efekt niesamowity! bardzo lubię takie odcienie,a fiolet mnie zdobył :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę się w końcu przekonać i wypróbować te lakiery termiczne, bo stoją w kolejce ;) Jeden jest także do wygrania w moim rozdaniu, na które Cię zapraszam :) http://zpazurkiem.blogspot.com/2013/03/rozdanie-z-pazurkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ten efekt :) Może też się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. WOW cóż za piękny kolor!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. BArdzo ładnie, pastelowo. Na pewno się na niego kiedyś skuszę, by mieć porównanie z felernym termicznym z allepaznokcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam porównania z tym z Allepaznokcie, ale ten jest całkiem przyzwoity :) ... dobrze się trzymał i rzeczywiście zmieniał kolory, w zapasie mam jeszcze dwa inne kolorki :)

      Usuń
  26. Dowiedziałam się o tej marce raptem dwa dni temu i wiem, że muszę mieć ich lakier termiczny nr 5.. Tyle, że obecnie jest niedostępny niestety :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda jest niedostępny, ale ten który ma Daria i ja (tj. żółto-różowy) czyli 05A jest w sprzedaży :)

      Usuń