♥ Co w trawie piszczy, czyli moje nowości lakierowe Inglot / oraz kod rabatowy do sklepu mintishop :) ♥

Cześć :) 
Będą wczoraj na przedświątecznych zakupach zahaczyłam o stoisko Inglota :) Zakupiłam dwa lakiery, jeden z najnowszej kolekcji "Wiosna 2013" natomiast drugi pochodzi z starszej, zeszłorocznej kolekcji "Hawaiian Bar"

Na zdjęciach widniej również trzeci lakier, jednakże ten zakupiłam jakiś miesiąc temu, lecz nie miałam jeszcze okazji Wam go zaprezentować :)

- Inglot nr. 383 "Wiosna 2013"
- Inglot nr. 232 "Nightlife Collection" 
- Inglot nr. 360 "Hawaiian Bar"



Lakier nr. 232 posiada wykończenie holograficzne z brokatowymi drobinkami. Pochodzi on kolekcji "Nightlife Collection" 

(zdj. google)

Kolor nr. 383 pochodzi z obecnie najnowszej wiosennej kolekcji. Jak widzimy na zdjęciu poniżej kolor ten wcale nie jest tak ciemny jak prezentuje to Inglot, na swoich zdjęciach. 
(zdj. google)

 Rożnica pomiędzy kolorem nr. 383 a nr. 360 jest tak, iż ten pierwszy kolor wpada w pomarańcz, natomiast drugi w róż, czego niestety nie widać na zdjęciach nad czym ubolewam, ale musicie mi wierzyć na słowo :)  

Lakiery na wzorniku: 





A na koniec dla wszystkich zainteresowanych zakupem lakierów Barry M dzięki uprzejmości sklepu Minti Shop mam dla Was -10% zniżki na wszystkie lakiery Barry M
hasło: pat18s 


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

47 komentarzy:

  1. ten brokatowy lakier najbardziej wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolorki ! Czekam na jakiś mani z brokatowym i z koralem 383 ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczny jest ten brokatowy lakier;))

    OdpowiedzUsuń
  4. 360 świetny - ten brokatowy również ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obydwa róże są śliczne! Chyba czeka mnie wizyta w Inglocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie śliczne ale jakoś nie przepadam za inglotem :p

    OdpowiedzUsuń
  7. brokat najbardziej przypadł mi do gustu :) ale teraz się zastanawiam czemu nie mam żadnego lakieru z inglota xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty faktycznie masz "lakierowy zawrót głowy" :D Piękne kolory tych inglotów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nad holo się troszkę porozpływam, piękny jest... Niby mam coś podobnego z flormara, ale jak wiadomo lakierowej maniaczce jak zawsze wszystkiego jest mało :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne kolorki :) Zniżka mnie kusi :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorki swietne ;) zastanawiam sie jak to jest ze zmywaniem tego holograficznego ?:)) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. boskie lakiery :) uwielbiam takie kolorki :D a ten holo mmm piękny odcień !

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten brokatowy jest fantastyczny - żeby tylko ktoś wymyślił taką formułę, aby zmywały się tak jak zwykłe lakiery ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak ... niestety tak to już z brokatami bywa, że ciężko się zmywają, ale na wacik z folią aluminiową nie ma większego problemu z pozbyciem się tego lakieru :)

      Usuń
  14. spokojnie, kochana, widać że jeden idzie w stronę pomarańczu a drugi różu :)
    a ten brokatowy holoś całkiem całkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wszystkie 3 piękne! można z nich co nieco wyczarować! :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. ta nowa kolekcja Inglota jest świetna! :)
    udane zakupy, oj udane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wierzę na słowo z tymi kolorami, a tak po za tym są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Też kupiłam lakiery z Inglota, ale inne kolorki. ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. jestem ciekawa, jak cała wiosenna edycja Inglot się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość ładnie, to typowe pastele :)

      Usuń
  20. Czasami fajnie jest tak sobie pomalować paznokcie, ale ja nie robię tego często :)

    http://blogmadzidobrzeradzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Fantastyczne kolorki wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo ładne te lakiery :) podoba mi się zwłaszcza ten z wiosennej kolekcji, ale mam już dużo podobnych, więc kupię raczej ten miętowy, bo akurat takich u mnie brak :)

    OdpowiedzUsuń
  23. kolorki piękne.

    Ooo, a ten rabat do kiedy jest ważny? Coś czuję, że wpadną do mojej kolekcji jakieś nowe lakiery, a tym bardziej że żadnego z Barry M jeszcze nie mam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zniżka jest ważna do końca kwietnia :)

      Usuń
  24. śliczne te kolorki z inglota <3 chociaż osobiście nie przepadam za lakierami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. 360 najbardziej przypadł mi do gusty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten brokatowy holograficzny nr 232 już dopisałam do mojej listy must have, jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  27. :) wszystkie mi się podobają. dzisiaj widziałam tą kolekcję wiosenną i aż mi się oczy zaświeciły!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetne te Ingloty :) Koralowe takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. właśnie sprawdziłam i jest -10% ale tak jak jest napisane wyłącznie na lakiery Barry M

    OdpowiedzUsuń
  30. nie kuś na inglotowe lakiery! nie mam wolnych 20zł na lakier. święta mnie wykończyły.

    OdpowiedzUsuń