♥ Barry M Textured "Ridley Road" TNP4 nr.310 ♥

Dziś przyszła pora na prezentację pierwszego piaskowy lakieru Barry M ... mój wybór padł na "Ridley Road" TNP4  :) 
Niestety mój aparat leci sobie w kulki i zamiast wyjść bardziej miętowy to wyszedł bardziej błękitnie,  ale cóż niestety nic z tym nie zrobię, jest to wina oświetlenia :( 
Przechodząc do samego lakieru, jest on bardzo dobrze kryjący i  nieco rzadszy od piasków OPI co ułatwia jego aplikację.
Jego tekstura jest chropowata i dość matowa co dodaje mu niezwykłego uroku. 
Pomimo, iż zmywanie takiego lakieru wcale nie należy do przyjemności, to i tak kocham te piaskowe wykończenia :) 

ps. nie zwarzajcie na moje paznokcie, gdyż dziś będą przechodzić małą transformację :D .. tak tak muszę je lekko skrócić i wyrównać :) 


Barry M Textured Ridley Road TNP4

Warstw: 2 
Wykończenie: piaskowe
Krycie: bardzo dobre
Cena:  w promocji 17,77zł
Czas schnięcia: jak na brokat dość szybko
Pojemność: 10ml
Konsystencja: średnia 
Opakowanie: szklane
Pędzelek: wąski
Dostępność: http://mintishop.pl/
Ogólna ocena: 5/5




 Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

54 komentarze:

  1. Bardzo fajna faktura, a kolor bajeczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam dzisiaj mięte na paznokciach :) piękny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  3. może i mam głupie skojarzenie, ale mnie się kojarzy po prostu z lekko chropowatą farbą na ścianie, identyczna faktura. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakby tak bliżej przyjrzeć się sianie to masz słuszną rację :D

      Usuń
  4. Niesamowity po prostu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie rewelacyjny. Pewnie w rzeczywistości jeszcze lepiej wygląda. Szkoda tylko, że taki lakier nie należy do tanich. ;)
    Ps. Skomentujesz u mnie? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, jedynie na promocji za te 17zł można się pokusić :)

      Usuń
  6. Ale się nad nim rozmarzyłam, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale cudowny!!!!! Poprostu cukiereczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym efekcie i w tym kolorze! Ja natomiast bawiłam się dzisiaj w mieszania kolorów i efekt będzie można zobaczyć na moim blogu po Świętach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takim razie z niecierpliwością oczekuję twojego wpisu :)

      Usuń
  9. ko-cham-go!!!! i będzie mój! musi być. jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda ciekawie ale nie zachwycił mnie aż tak żeby go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny kolor :) chciałabym zobaczyć go na żywo, jak to wykończenie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja nie wiem, mam mieszane uczucia, kolor bardzo ładny, jednak coś mi tu nie pasi^^

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny jest. Kolor mnie zauroczył :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny jest :) będę mieć ten sam, już go zamówiłam u przyjaciółki w UK ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością będzie ci służył :)

      Usuń
  15. Kolor cudny :) a wykończenie chciałabym wreszcie przetestować na własnej skórze (paznokciach :P)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor i faktura lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor idealny :) na pewno go chcę !!!
    ciekawa jestem jakby wyglądały moje paznokcie w takim 'ubranku'

    OdpowiedzUsuń
  18. Kojarzy mi się z lodami pistacjowymi :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak patrzę na zdjęcia piasków z Barry M to za każdym razem na tym dłużej zawieszam wzrok. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny kolor :) i kształt paznokci, widzę, że Tobie też pazurki zawijają się do środka w rulonik jak są już długie :( też mam ten problem i wkurza mnie to :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak szczególnie palec wskazujący i strasznie mnie to irytuje, ale nic nie da się z tym zrobić :(

      Usuń
  21. To bardzo proste. Te magnesy posiadają końcówkę, dzięki której w odpowiednim miejscu przyłożymy je do paznokcia, bez obaw, że magnes dotknie lakieru, lub, że ułoży się krzywo. Mało tego - wystarczy zbliżyć magnes i dosłownie w sekundzie powstaje wzorek. Nie trzeba czekać 15-20 czy nawet 30 sekund, 3 sekundy wystarczą:)

    Ależ ten kolor jest piękny! Tak jasno pastelowy, mleczny, że aż razi w oczy, cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  22. No bardzo ciekawy ten lakierek ;) chyba się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  23. super to wygląda... śliczny kolor i faktura... wręcz jak nie prawdziwe... :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Niesamowicie wygląda taki pastelowy piasek.

    OdpowiedzUsuń
  25. przepiękny ♥ i do tego piękny kształt pazurków.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor jest boski :)A i na te 'fakturki' mam wyjątkową chrapkę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jest fenomenalny, strasznie przypadł mi do gustu ;))

    OdpowiedzUsuń
  28. Zdecydowanie przykuwa oko! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. wczoraj kupiłam kingsland road <3 :) prezent na wielkanoc sobie sprawiłam:P

    OdpowiedzUsuń
  30. ale fajny :) piaski w pastelowych kolorach mi się podobają ,ale te w ciemnych już nie bardzo ...

    OdpowiedzUsuń
  31. No cudny! Kusiłaś, kusiłaś i zamówiłam te piaskowce, już nie mogę się doczekać kiedy do mnie przybędą :D

    OdpowiedzUsuń
  32. U mnie też z Barry N ostatnio mięta wyszła jak niebieski :) Muszę się w końcu skusić na jakiś piasek :)

    OdpowiedzUsuń
  33. kocham ten niebieski!!!:D jest świetny! muszę go mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Niezbyt mi się podoba to wykończenie, a w tym przypadku wygląda dla mnie trochę jak mokry velvet manicure ;)) Nie przepadam za tymi piaskami i tylko jeden do tej pory definitywnie przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. to wykonczenie coraz bardziej mi sie podoba :) w lakierach barry m szczegolnie!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  36. Daje po oczach :D. Mięta często na zdjęciach wychodzi błękitnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. cudny kolor! i paznokcie!!;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń