Walentynkowy prezent by OPI :D czyli Euro Centrale

Dotarł dziś do mnie mój walentynkowy prezent dla mnie ode mnie ;) 
W skład paczuszki wchodzę 4 lakiery mini z kolekcji Euro Centrale oraz jeden pełnowymiarowy lakier, również z tej samej kolekcji o brokatowym wykończeniu.

Zdecydowałam się na lakiery mini, gdyż po pierwsze szkoda mi wydać 42 zł na jeden pełnowymiarowy lakier skoro w podobnej cenie mogę mieć 4 małe, a po drugie nie stać mnie na taki mega wielki wydatek, a tak i zaoszczędziłam pieniążki i z pewnością zużyje je do końca :) 


1) You’re such a BudaPest 
2) Suzi’s Hungary again 
3) Can’t find my Czechbook 
4) Oy-another Polish joke

5) Polka
Zdecydowałam się na ten lakiery, gdyż ma przepiękne brokatowe wykończenie, którego jeszcze nigdzie nie widziałam i z pewnością posłuży mi nie do jednego zdobienia :)  

 





.... i kolorki na próbniku: 


Pozdrawiam i życzę udanych walentynek :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

31 komentarzy:

  1. Ja zamierzam kupić ten zestaw miniaturek na targach, bo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co ja bym dała, żeby się dostać na te targi :) ale niestety mam za daleko :(

      Usuń
  2. mnie zdecydowanie podoba się You’re such a BudaPest i Can’t find my Czechbook :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fioletowy i czerwony mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tylko ten złoty mi nie do końca pasuje (co nie znaczy, że mówię, że jest brzydki), a reszta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  5. niebieski, róż i fiolet są na mojej targowej wish liście :D

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestawik, ja mam miniaturki lakierów Nicki Minaj i kocham te maciupkie buteleczki! :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak te maleńkie buteleczki są urocze :)

      Usuń
  7. super kolorki w sam raz na wiosnę i nie tylko... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne są ;) podoba mi się taka forma oszczędności :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe :D Prezenty dla samej siebie, dobre! Polka wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądałam je w internecie i ślinka mi cieknie jak widzę parę z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba sama pokuszę się o jakieś miniaturki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak wiesz.... uwielbiam je wszystkie, no może poza tym złotkiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się Budapeszt, Węgry i Czechy. Może zapoluję na te miniaturki na targach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie się wszytskie podobają , jej jakie piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. też mam ochtę na Opi ale poki co cena bardzo dobrze mnie zmiechęca :) czekam na paznokcie z Polką :) ;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne kolory, szczególnie brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jakie one są piękne! swoją drogą ciekawe czemu Oy-another Polish joke jest złoty? obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne kolorki ;) Polka jest cudna!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;*

    OdpowiedzUsuń
  20. 3 pierwsze ze wzornika bym z chęcią przygarnęła, pięknotki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Widać, że również się KOCHASZ i fajnie się rozpieszczasz. bardzo zazdroszczę Ci tego setu - kolorki takie żywe, fajne na wiosnę. Zdradź proszę gdzie go dorwałaś i hał macz?:)

    OdpowiedzUsuń
  22. miniaturki fajne, ja często właśnie taki zestaw wybieram zamiast pełnowymiarowego lakieru :) tych jeszcze nie mam, ale kolory jakoś mnie nie porwały - mam bardzo podobne w swoich zbiorach, więc trochę bez sensu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń