♥Poprzedni fioletowy gradient + kwiatuszki One Stroke :) ♥

Wczoraj wpadłam na pomysł, żeby troszeczkę udoskonalić mój ostatni manicure, a zarazem chciałam zrobić coś mniej banalnego niż zwykle ... tym razem postawiłam na farbki akrylowe :) już nie pamiętam kiedy ostatni raz się nimi babrałam ... wydaje mi się, że jakieś 2 lata temu ... ;) 
Zazwyczaj moje malunki ograniczały się do kresek, kropeczek czy też bąbelków, jednak tym razem chciałam spróbować czegoś zupełnie innego ... padło na metodę One Stroke :)

Wybaczcie moje wszystkie niedociągnięcia, gdyż są to moje pierwsze kwiatki wykonywane tą metodą, ale już wiem, że nie ostatnie.




UŻYŁAM:

- OPI  "You're such a BudaPest"
- Golden Rose Paris nr. 216
- OPI "Polka" (2 warstwy) 
- farbki akrylowe


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

44 komentarze:

  1. śliczne te kwiatki namalowałaś... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. <3 śliczne połączenie- uwielbiam fiolety.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwiatuszki wyglądają cudownie! Do tego te pastelowe kolory, świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak na pierwszy raz kwiatki wyszły świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  5. piekne kolory :) a te kwiatuszki wyszły takie sliczne jakbyś je robiła od zawsze :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo Ci dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł z tymi kwiatkami! Bez nich ten mani wydawał mi się taki lekko niedopełniony i czegoś mi brakowało. Teraz jest po prostu przecudny. Jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie to wyszło! Ja nie umiem zrobić nawet kropki, więc takie kwiaty, to dla mnie wyższa szkoła jazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z kwiatkami wygląda jeszcze piękniej niż ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczne! Może kiedys dodasz jakąś instrukcje jak tworzyć takie kwiatki? Jakoś nie umiem rozpracować tej metody :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Cudowny gradient i kwiatki! Moim zdaniem obie wersje wyglądały równie dobrze. Po prostu są inne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę zdolności manualnych i cierpliwości:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne Ci wyszły te kwiaty. Chciałabym umieć takie malować. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie Ci te kwiatuszki wyszły ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Łoooł! WYszło przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  15. kwiatki urocze, może jutro się pobawię w takie malowanie :))

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie ci wyszły te kwiatki :D zdolniacha :D

    OdpowiedzUsuń
  17. o kurcze, jak ślicznie! żebym tylko ja miała takie zdolności ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana chciałabym, aby mój pierwszy raz z tą metodą był tak udany jak Twój :) Może w weekend coś pokombinuję, bo nigdy jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam to naprawdę świetna zabawa :D

      Usuń
  19. Jeju, jestem pełna podziwu dla tych kwiatów! Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi I love your blog your posts are amazing !!! go check and subscribe

    http://wtfstreetstyle.blogspot.pt

    kisses WTF! STREET STYLE !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. jestes na dobrej drodze :) az boje sie pomyslec co Ty wymalujesz niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak to pierwsze??? Mi tak ładnie nawet za 5 razem nie wyszły :(
    Masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne paznokcie, kwiatuszki wyszły Ci genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wspaniałe kwiatuszki :) zakochałam się :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Kwiatki sa mistrzostwem swiata :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejjj uwielbiam fiolety a Twoje gradien jest genialny i te kwiatki cudo! :)

    OdpowiedzUsuń