OPI "The Impossible" / po 3 dniach od nałożenia :)

Dziś przychodzę do Was z nietypowym postem, otóż chciałabym Wam zaprezentować jak po trzech dniach użytkowania lakier OPI The Impossible zachowuje się na pazurkach.  

Co widzimy na pierwszy rzut oka to jedynie nieznaczne wytarcie końcówek oraz mój wielki odrost ;) ... niestety tak szybko rosną mi paznokcie :) 

Ogólnie jestem z niego bardzo zadowolona, ładnie się utrzymuje, nie odpryskuje płatami pomimo, że lakiery był nakładany na bazę Essence Peel Off. 


Jednym słowem lakier jest godny polecenia, jest inny niż wszystkie dostępne na rynku lakiery dzięki swojemu paskowemu wykończeniu.  Niestety cena pełnowymiarowego opakowania to około 42zł ale jak wiecie mój pochodzi z zestawu miniaturek, czyli kosztował mnie około 11zł.

Kolejny wpis jaki się pojawi to moje lakierowe nowości, gdyż ostatnio troszkę ich przybyło :) 
Lakieroholizm niestety bierze górę  :D 

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

31 komentarzy:

  1. buuu a gdzie te gwiazdeczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. celowo ich nie wyławiałam :D jakoś tym razem mi się nie widziały :)

      Usuń
  2. śliczny, ale zazdroszczę tych miniaturek ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajnie wygląda :) podoba mi się :) zazdroszczę szybko rosnących pazuryrów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasami to jednak przekleństwo :)

      Usuń
  4. całkiem ładny, a zestaw miniaturek faktycznie się opłaca

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny! A paznokcie nie ziemsko Ci szybko rosną z tego co tu widać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ostatnio tak :) sama jest zdziwiona :)

      Usuń
  6. Genialny - podoba mi się efekt.

    OdpowiedzUsuń
  7. szybko rosnące paznokcie to efekt odżywki herome? :P

    OdpowiedzUsuń
  8. OPI prezentuje się przepięknie ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Strasznie żałuję, że na targach był tak kiepski wybór miniaturek z OPI :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :( rzeczywiście wielka szkoda ...

      Usuń
  10. Śliczny jest ten kolorek, naprawde przepiękny :) chociaż ja nie lubię szorstkich lakierów, na ten chyba bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. szybciutko Ci rosną paznokcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny ten lakier, coraz bardziej jestem ciekawa OPI :)
    zazdroszczę, że tak szybko Ci rosną paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) polecam odżywkę Herome to dzięki niej :)

      Usuń
  13. Ale fajnie widać jak szybko Ci urosły pazurki :) podobają mi się te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuuuch, paskudztwo! :-) Tak, jak ten niebieski z zestawu. Ja swoich nawet nie odkręcałam - od razu oddałam w lepsze ręce!

    OdpowiedzUsuń