Nowości od OPI :)

Przedwczoraj wpadły mi w łapki dwie nowości z OPI  :) oczywiście oba zestawy lakierów są mini, gdyż uważam, że pełnowymiarowe produkty to zdecydowanie marnotrawstwo pieniędzy ... :)

"Piaskowa" kolekcja OPI Mariah Carey 
- Get Your Number
- Can't Let Go
- The Impossible
- Stay the Night

... i na próbniku:


... oraz kolekcja Bonda OPI Skayfall czyli coś o czym marzyłam już od bardzo dawna :)

- GoldenEye
- The Spy Who Loved Me
- The World Is Not Enough
- Live and Let Die 

... kolorki na próbniku 

Miłego wieczorku Wam życzę :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

37 komentarzy:

  1. zazdroszczę!
    Można wiedzieć skąd kupujesz te zestawy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat te dwa zestawy udało mi się kupić na Allegro u jednego sprzedawcy jeden w cenie 45zł a drugi 50zł

      Usuń
  2. wszystkie są przecudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. obie czerwienie są genialne ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam Bondową kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne kolorki, są na allegro nawet promocje lakierów z OPI i można w atrakcyjnej cenie kupić, tak jak ty kupujesz.
    Właśnie pod pływem twoich postów i fotek w roli głównej tej marki lakierów ( OPI)
    Czyham na mini lakiery w zestawach.
    Pozdrawiam
    Twoja stała czytelniczka blogowa
    jenna inna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo ci dziękuję za miłe słowa :) cieszę się, że komuś się podoba to co robię i tu wraca :)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. jutro będziesz miała swoje piaski :)

      Usuń
  7. Sądzę, że na targach w końcu zakupię sobie jakiś lakier z tej firmy, bo niestety nie posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością :) są warte uwagi :)

      Usuń
  8. Ta pisakowa kolekcja lakierów jest świetna, zwłaszcza 2 pierwsze lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow.. zazdroszczę lakierów OPI i talentu przede wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  11. OPI nigdy nie miałam okazji mieć na paznokciach. Pewnie prędzej czy później też się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Golden Eye piękny, ale chyba trudnozmywalny, prawda? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te lakiery z dziwną teksturą są genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zazdroszczę:) chyba niedługo sobie zrobię prezent w takiej oto postaci

    OdpowiedzUsuń
  15. Miodzio, po prostu miodzio!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już pisałam na pingerze co o nich myślę! Cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Otagowałam Cię u siebie, zapraszam do udziału, jeśli masz ochotę :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piaski podobają mi się na kimś, ale ja siebie w nich nie widzę. Za to Twoje pazurki chętnie w nich obejrzę :))

    A ze Skyfall będziesz na pewno zadowolona - ja mam The Spy Who Loved Me i The World Is Not Enough i baaardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. mmm... piaski :D ja już nie mogę się swoich okazów doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. och, uwielbiam minibutelki lakierów, sa takie maciupkie i słodkie! :-)))

    OdpowiedzUsuń
  21. z chęcią bym się do nich dobrała.

    OdpowiedzUsuń
  22. The World Is Not Enough... mrauuuu Świetny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. zakochałam się w tych lakierach, zwłaszcza w tych czterech pierwszych ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam bondowską serię i myślę podobnie jak ty - miniaturki są dużo lepsze. szkoda, że wszystkie kolory nie są w takich pojemnościach :( taką sprzedaż prowadzi Orly (ale pewnie o tym wiesz :D) i jest to fajna sprawa :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. patrzę i wzdycham do Twojej kolekcji! zazdroszczę zwłaszcza Live and Let Die.

    OdpowiedzUsuń
  26. seria Mariah Carey jest cudowna, Skyfall już widziałam... Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ooo! Jeszcze tego nie widziałam. ;)
    PS. U mnie nowiutki post, więc zapraszam do skomentowania.

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny zestaw :) gdzie dorwałaś te miniaturki?

    OdpowiedzUsuń