♥ Moje pierwsze Ombre/ Gradient w kolorach fioletu OPI :) ♥


W końcu po prawie 1,5 tyg. przerwy w malowaniu mogłam pozwolić sobie na odrobinę koloru na paznokciach :) Było to spowodowane moją kuracją Herome "Extra Strong"....
Dziś pierwszy raz na moich paznokciach gości Ombre :) 
... wiem, że nie jest to cud świata, ale bardzo Was proszę o wyrozumiałość, gdyż robiłam je pierwszy raz w życiu :) 



UŻYŁAM:
OPI  "You're such a BudaPest"
Golden Rose Paris nr. 216
OPI "Polka" (2 warstwy) 


Pozdrawiam i życzę Wam miłego dnia :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

61 komentarzy:

  1. Ombre pierwszy raz w życiu a jak zacnie wyszło! :D Mi się ogromnie podoba, świetny dobór kolorów! I brokacik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie!
    mi ombre nie wychodzi:/

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne to ombre:) mi jeszcze ani razu nie wyszło ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... eee tam z pewnością ci wyszło i to nie jeden raz :)

      Usuń
  4. śliczne to pierwsze ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładnie wyszło ombre!:)Ten brokatowy OPI położyłabym na któryś z tych fioletów.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) ja też pewnie tak bym zrobiła, ale chciałam przetestować jak kryje bez bazy :)

      Usuń
  6. Świetne połączenie kolorków! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fiolety <3 Pięknie wyszło *___*

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwszy raz i jakie piękne <3 brokat jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Ci wyszło! Polka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne cieniowanie, a OPI zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie Ci wyszło to ombre, Polka też niczego sobie. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo udany pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo udany pierwszy raz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pięknie Ci wyszedł ten gradient :) Jeśli mogę Ci zwrócić uwagę to Twoje mani to gradient a nie ombre :)Mam nadzieję, że nie masz mi tego za złe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no coś ty :) dobrze, że napisałaś :) człowiek całe życie się uczy :) zaraz poprawiam :)

      Usuń
    2. Też kiedyś popełniłam podobny błąd co Ty więc teraz jestem na takie rzeczy wyczulona :)

      Usuń
    3. :)rozumiem i oczywiście nie mam ci tego za złe :)

      Usuń
  15. bardzo mi się podoba całość, jak i każdy lakier z osobna :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładnie Ci wyszło, wyrównałabym tylko paznokcie, by wszystkie miały tę samą długość;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) będę musiała... niestety to dlatego, że jeden z nich mi się dość dotkliwie połamał :/ a reszty mi strasznie szkoda skracać ;)

      Usuń
    2. Ja też zawsze nad tym ubolewam, ale hołduję zasadzie "jeden za wszystkich, wszyscy za jednego":)

      Usuń
  17. wow ale masz talent kochana- jestem pod wielkim wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ci serdecznie za miłe słowa :*

      Usuń
  18. Śliczny gradient :) Właśnie sobie zdałam sprawę, że brakuje mi lakierów w stylu POLKI O.o

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na pierwszy raz wyszło SUPER! Idealnie dobrałaś te kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie Ci wyszło jak na pierwszy raz :) Kolorystyka w moim guście...uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o Herome. A nie wiem już co mam robić bym poprawiła stan moich paznokci :( Ombre śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  22. gradient wygląda super. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyszło pięknie, możesz częściej malować gradienty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością tak też zrobię :)

      Usuń
  24. Wyszło ślicznie, a OPI to wisienka na torcie :D

    OdpowiedzUsuń
  25. pierwszy raz malowałaś ombre :>? no nie żartuj nawet ;) ;p bardzo ładnie wyszły :) i piękne kolory

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej pierwszy raz :) Dziękuję :*

      Usuń
  26. super kolorki dobrałaś. bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  27. ten brokatowy OPI super! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jestem pod wrażeniem! Ombre cudowne <3

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo fajne cieniowanie - podoba mi się :) ale ten top opi zupełnie mi tu nie pasuje.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  30. Ombre jest bardzo ładne, nie masz na co narzekać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładni wyszło Ci to cieniowanie :) a ten brokacik to prawdziwe cudeńko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moje pierwsze ombre wyglądało fatalnie i w dalszym ciagu kolejne próby takie są... :)) twoje jest ładne :))

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwazam, ze cieniowanie wyszlo SUPER!

    OdpowiedzUsuń