Moje nowe Essie :)

Jakiś czas temu dość okazyjnie, gdyż za około  14zł/szt. zakupiłam  5szt. lakierów Essie .... bardzo lubię te lakiery, gdyż bardzo długo utrzymują się na moich paznokciach. 
... można powiedzieć, iż kolorystycznie powolutku przygotowuje się do nadchodzącej wiosny :) 

i kolorki na próbniku: 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

45 komentarzy:

  1. Faktycznie wiosennie! Same odcienie różu, no i błękit. Przepiękne! Nie widziałam tych lakierów za tak niską kwotę... A szkoda, bo chyba bym się na jakiś kolor skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. prześliczne, wiosenne kolorki :)
    gdzie udało Ci się kupić je po takiej cenie? ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne pastelowe kolory <3.
    Gdzie są dostępne?

    Jestem tutaj nowa i serdecznie zapraszam do mnie :)
    wlasny-kawalek-nieba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna będzie ta wiosna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie fajne :-P ciężko byłoby mi wybrać, który pierwszy :-P

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne!
    Możesz podać dokładne nazwy 3 środkowych lakierów z wzornika ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :) i ta cena <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zakup!!! :) każdy kolor ma to "coś", choć najbardziej moją uwagę przykuł niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne kolory, drugi od lewej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ Ci zazdroszczę tej kolekcji! Gdzie wyczaiłaś taką promocję? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory rewelacyjne :) muszę się zaopatrzyć w coś żywego ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystkie są cudowne :) czekam na pazurki z nimi w roli głównej ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. widzę ,że robiłyśmy zakupy w tym samym miejscu :P skusiłam się na trzy odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wykończę sięeeeeeeee niedługo u Ciebie!:) cały czas się bronię przed essie ze wzgledu na cenę, ale... ta Twoja wygląda świetnie.. kolory bajkowe, delikatne, nawet nie wiem który najbardziej mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz szukać ich po okazyjnych cenach, gdyż w normalnej cenie szkoda wydawać na lakier 35zł :)

      Usuń
  15. wzięłabym wszystkie oprócz niebieskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowności, zazdroszczę Ci tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rany, gdzie kupiłaś te Essie za taką cenę?? I poproszę o nazwy lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana zakupiłam je na www.ekobieca.pl :)

      Usuń
  18. Piekne kolorki:) Gdzie je tak tanio kupilas?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam je na www.ekobieca.pl :)

      Usuń
  19. bardzo atrakcyjna cena i piękne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow, wiosnę czuję :) tak optymistycznie się zrobiło
    który idzie pierwszy na tapetę? yyy... znaczy paznokcie :p

    OdpowiedzUsuń
  21. przecudowane kolory :) rzeczywiście dość okazyjna cena jak na te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolorki wiosenne. ;) Ja obiecałam sobie, że do wiosny nie wybiorę się na zakupy w niesłusznej sprawie. Jeżeli nic mi się nie skończy... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba muszę wziąć z ciebie przykład :)

      Usuń
  23. Ale piękne kolorki! Wszystkie mi się podobają :) Czekam na fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jutro postaram się coś wstawić :)

      Usuń
  24. Zakochałam się w niebieskim :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Prześliczne wiosenne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. ja jakoś nigdy się nie mogę przekonać do lakierów Essie, ale muszę przyznać, że kolory mają boskie:)
    dziękuję za odwiedziny:*
    Millie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cena faktycznie okazyjna :). Najbardziej podoba mi się ten niebieski i różowy drugi od lewej. Kolory idealne na wiosnę.

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobra okazja Ci się trafiła!
    Niebieski - cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. No promocja naprawdę świetna! Nic dziwnego, że sobie zaszalałaś:D Śliczne kolory:D

    OdpowiedzUsuń
  30. udało Ci się je bardzo tanio dorwać:)
    kolory dealne na wiosnę/lato ahh... :))
    a za oknem śnieg ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie poza niebieskim bym Ci podkradła:D

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolorki rzeczywiście wiosenne :D A cena rewelacyjna :))

    OdpowiedzUsuń