Moje niecodzienna walentynkowa propozycja :D Essie "Off The Shoulder" V Kawior :)

Dziś na słodko, czyli coś a'la walentynkowego :) 
Mam nadzieję, że moja propozycja walentynkowego manicure przypadnie Wam do gustu :) 
.... coś bez serduszek, ust ..... i innych symboli miłości :)
Do wykonania tego prostego zdobienia użyłam kolorowego kawioru oraz różowego lakieru Essie. 
Miałam wątpliwości co do trwałości kuleczek, ale niepotrzebnie, gdyż wytrzymały one u mnie 3 dni bez jakiegokolwiek uszczerbku :) 

  


Essie "Off The Shoulder"

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: średnie
Cena: około 35zł, natomiast ja zapłaciłam go w promocji za 20zł
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 13,5ml
Konsystencja: średnia, nie za gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: duży
Dostępność: Hebe, Internet, Super-Pharm
Ogólna ocena: 5/5 




Pozdrawiam :D 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

42 komentarze:

  1. mam ten lakier i kolor jest świetny, na walentynki idealny :) a w połączeniu z kolorowym kawiorem wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, różowy odcień. Uwielbiam takie cukierkowe pastele. A te kolorowe kuleczki niesamowicie wyglądają na paznokciu! Ja też się bałam, że to jednodniowy mani, a u mnie też tyle wytrzymał bez uszczerbku. Na prawdę śliczne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ...super połączenie!!!... :D
    szkoda że ten kawior jest taki nietrwały bo można by było poszaleć...
    słodko w sam raz na walentynki... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jest z nim tak źle... trzymał się 3 dni, aż do zmycia paznokcie bez jakiegokolwiek uszczerbku... pewnie wytrzymałby jeszcze z 2-3 dni :)

      Usuń
  4. bardzo ciekawa propozycja walentynkowa :) róż ma piękny odcień. A jak jest ze ścieraniem kawioru?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzymał się rewelacyjnie... nic nie odpada :) miałam go na paznokciach 3 dni i był w nienaruszonym stanie :)

      Usuń
  5. Piekny kolor. Lubię taki odcień różu

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor śliczny ! a jeśli chodzi o kawior to tak średnio jestem przekonana.. chociaż przyznaje , że zabawnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) ja też byłam anty, ale nie jest taki zły :)

      Usuń
  7. gdzie kupiłaś te kuleczki? Bo tak mi się one podobają że szok! A ten lakier przecudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swój kawior kupiłam na takim paznokciowym stoisku No Name w centrum handlowym :)

      Usuń
    2. i ile gdzieś takie cacko kosztuje?

      Usuń
    3. muśże poszukać tego u siebie w mieście :)

      Usuń
  8. świetny i oryginalny pomysł- jest słodko, ale inaczej :D super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny kolor ! nie mogę się na niego napatrzeć.
    Jest on na mojej wish liście. Od teraz :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna propozycja! :) Bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalna walentynka :) podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny odcień Essiaka a ten różnokolorowy bulion też wyglada super! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, świetny efekt!A ten kawior to gdzie dostanę?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja swój kawior zakupiłam na takim paznokciowym stoisku No Name w centrum handlowym :D

      Usuń
  14. Wyjątkowo podoba mi się ten cukierkowy odcień różu, jest uroczy :))

    OdpowiedzUsuń
  15. essie boski ♥ ale bardziej zaciekawił mnie kawior. Wygląda fajnie, chętnie bym się na niego skusiła, ale mam obawy jak będzie wyglądał na moich małych paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super to wygląda u mnie nigdzie nie widziałam kawioru w takich buteleczkach od lakieru.

    OdpowiedzUsuń
  17. przecudowne i przesłodkie ! :) piękne są po prostu

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojj kusisz tym Essie tym bardziej, że od jutra promocja na nie w SuperPharm (kup jeden a drugi za pół ceny):)

    OdpowiedzUsuń
  19. kawior wytrzymał 3 dni? Jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  20. 3dni?! ładny rekord kawiorowy:) manicure fenomenalny, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorowy kawior z essie wygląda cudnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. http://patrycja2118.blogspot.com/2012/05/moje-mae-domowe-spa.html Tu notka o mojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękny NOTD! I w ogóle masz świetny kształt płytki! chyba zaraz wyciągnę z szuflady swój kawior, by coś pokombinować:D

    OdpowiedzUsuń
  24. Czaję się na ten lakier, czaję... i sama nie wiem. Taki ryzykowny ten róż jakby...

    OdpowiedzUsuń
  25. Przełsiczny kolor. Uwielbiam takie!

    OdpowiedzUsuń