Herome Hardener "Extra Strong" 6 dni później ....


Dziś chciałabym Wam zaprezentować efekt mojej 6 dniowej kuracji z odżywką Herome "Extra Strong" Moje paznokcie były w opłakanym stanie ... rozdwajały i łamały się na końcach. 

 Odżywka ta została stworzona, aby wyleczyć i wzmocnić słabe oraz szybko pękające i rozdwajające się paznokcie. 

Niestety jak prawie każda odżywka ma w swoim składzie Formaldehyde, dlatego też należy ją stosować tak jak zaleca to producent.

Podczas tej 6-dniowej kuracji nie bolały, ani nie piekły mnie paznokcie, co może się niestety zdarzać. 

Pojemność to 10ml/ cena: około 35zł.
Możemy ja kupić na Allegro oraz w sklepach internetowych. 

Jak stosujemy odżywką?

  1. Pierwszego dnia kuracji - nanieść utwardzacz na paznokcie jak zwykły lakier.
  2. Na drugi dzień - nanieść drugą warstwę.
  3. Na trzeci dzień - zmyć i ponownie nałożyć pierwszą warstwę

Najlepiej stosować odżywkę na noc by nie zakłócać jej działania. 
Cały ten cykl powtarzamy przez 14 dni.
Po zakończonej kuracji można ją stosować maksymalnie 1-2 razy w tygodniu. 

A oto efekt 6 dniowej kuracji :) 
Niestety nie posiadam zdjęć sprzed kuracji.... 


Podsumowują na dzień dzisiejszy jestem bardzo z niej zadowolona, znacząco wzmocniła moje paznokcie, przez co przestały się łamać. Co prawda jestem dopiero na półmetku kuracji, ale  różnica jest dość zauważalna. 

Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

24 komentarze:

  1. Twoje paznokcie wyglądają bardzo zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulację i oby tak dalej :)
    Czy ma w składzie formaldehyd? Bo moja mama szuka dobrej odzywki bez.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tak .... teraz strasznie ciężko znaleźć odżywkę bez formaldehydu w składzie.

      Usuń
  3. Faktycznie bardzo ładnie się prezentują pazurki po tej kuracji. Ale znając moją reakcję organizmu na różne składniki i jego wrażliwość, od razu miałabym widoczne skutki uboczne po formaldehydzie. Dobrze jednak, że Tobie pomogła. Oby następna część kuracji zrobiła paznokcie jeszcze zdrowsze!

    Ania - polecam "Witaminową Bombę" od Killys. Sama jej używam przez cały czas gdyż nie ma formaldehydu i innych szkodliwych substancji. Ostatnio pisałam o niej recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak skończę obecną kurację, to sama planuję zakupić tą witaminową Bombę z Killys :)

      Usuń
  4. no no te paznokcie już wyglądają zdrowo jak na moje oko, oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie wyglądają zdrowo i pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym wypróbowała, ale szkoda mi kasy na odżywkę. :P Nie wierzę już w odżywki. Zużyłam kilka w całości, a efektów nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że u Ciebie nie działają :/

      Usuń
  7. muszę się nad nią poważnie zastanowić - takie wzmocnienie przydałoby się i moim pazurkom :) a stosowanie 2-3 razy w tygodniu nie przeszkadzałoby mi w malowaniu paznokci. dobre rozwiązanie :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze wiedziec, ze sprawdza się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. pazurki wyglądają niesamowicie zdrowo :)
    muszę rozważyć kupno tej odżywki ; )

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jakie ładne zdrowe pazurki masz teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz ładną naturalną płytkę :) tylko pozazdrościć :) moje paznokcie "wyleczył" Eveline, ale warto testować też inne odżywki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie słyszałam, że Eveline jest równie dobry :)

      Usuń
  12. Woooow świetny efekt, śliczne, zdrowe i mocne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uzywałam tej odzywki i jest genialna.Moje paznokcie rozdwajały sie i były miekkie.Teraz sa naprawde mocne.Tez przerobiłam mase odzywek nim trafiłam na tą własnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow wyglądają super :) Nigdy nie słyszałam o tej odżywce.

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają na ładne i zadbane. Szkoda tylko, że słaba dostępność

    OdpowiedzUsuń
  16. ale masz tunel w pazurkach.. fiu fiu.. pozazdrościć

    OdpowiedzUsuń