HEROME Extra Strong? Potrzebuję waszej opinii :)


Ostatnio moje biedne paznokcie przechodzą maleńki kryzys ... łamią się na końcówkach, czego nigdy wcześniej nie robiły... zawsze były mocne, twarde i rosły jak oszalałe ... :/ ... ostatnio narzekałam na swoje włosy, które obecnie przechodzą swoją drugą młodość :)  więc żeby nie było tak kolorowo, to teraz mam problem z paznokciami :( po prostu super ...
postanowiłam z nimi zawalczyć i zamówił coś takiego:  


Używałyście może tej odżywki? 
Jak u Was się sprawdza? 
... przynosi spodziewane efekty?


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. niestety nigdy nie miałam ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam, ale wiem, że sporo osób ją chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale wiele osób jest z niej zadowolonych. Życzę żeby się u Ciebie sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie miałam. Obecnie poluję na odżywkę z eveline. Wiem, że skład nie wygląda najlepiej itd., ale tylko ta odżywka ma najlepsze działanie dla moich pznokci.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam, w ogóle nie używam takich rzeczy. Jak już to obcinam na krótko i czekam aż minie. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. słyszałam o niej dużo dobrego, ale osobiście nie miałam ;/
    ciekawa jestem jak u Ciebie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja niestety nie używałam. Moja koleżanka jakiś czas temu jej używała i mówiła, że jest bardzo zadowolona. Ja obecnie używam Essie Grow stronger.

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą odżywkę i jestem bardzo zadowolona, ale trzeba na nią uważać, bo zawiera dużo formaldehydu. Nie wolno stosować na uszkodzone paznokcie w takim sensie, że odżywka mogłaby dotrzeć do poziomu skóry pod paznokciem. Nie należy nakładać jej blisko skórek i nasady, bo paznokcie mogą boleć pod naciskiem i nie należy przesadzać z ilością. Ja nie zastosowałam pełnej kuracji zalecanej przez producenta, tylko przez około miesiąc, półtora kładłam jedną warstwę pod każdy mani, potem profilaktycznie raz na tydzień, dwa pod mani. Jeśli paznokcie są rozdwojone to trzeba ściąć je do zdrowego miejsca, bo odżywka nie sklei tych warstw a je utwardzi, więc ta górna warstwa pazurka odpadnie tak czy inaczej. Jeśli podczas aplikacji odżywki zbyt nisko nachylę się nad butelką to wtedy szczypią mnie oczy. Jednakże efekty są warte całego tego zachodu - paznokcie poprawiają się bardzo wyraźnie. Następnym razem zamiast Extra Strong kupię Strong, bo może moje pazurki nie potrzebują aż tak silnej odżywki, jeśli słabsza wersja nie wypali, to potulnie wrócę do Extra :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana spadłaś mi z nieba :) dziękuję ci za wszystkie cenne rady i wskazówki :* z pewnością będę uważać i dostosuję się do instrukcji :) Dziękuję :*

      Usuń
  9. Nie miałam jej, więc i nic na jej temat nie powiem :/
    Trzymam kciuki by Ci pomogła! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. formaldehyd taki sam jak i w Evewline, chwilowo i pozornie poprawia stan paznokci , szkoda kasy
    ja polecam witaminy : selen , cynk , omega 3 - od kiedy stosuję mam znaczną poprawę nie tylko paznokci ale i włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza odżywka z wielu przetestowanych, która pomogła moim paznokciom. Później odkryłam Eveline 8 w 1 i nie widzę różnicy w działaniu między tą odzywka a Herome - a cena kilka razy mniejsza.

    OdpowiedzUsuń