♥♥♥Golden Rose♥♥♥ With Protein nr. 205

 Dziś przyszła pora na coś bardziej stonowanego :) Ostatnio szalałam z kolorami, więc trzeba troszeczkę przystopować, choć nie do końca, gdyż .... zdjęcia pochodzą sprzed kilku tygodni,  a to dlatego, iż moje obecne paznokcie do niczego się nie nadają tzn. pękł mi paznokci :/ mam nadzieję, że szybko się zregenerują :)    

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe
Krycie: dość dobre
Cena: ok. 5zł
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 10,5ml
Konsystencja: średnia, nie za gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: duży
Dostępność: Golden Rose
Ogólna ocena: 4/5


 Miłego dnia :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 komentarzy:

  1. Miałam ten sam problem z paznokciami, uratowała mnie odżywka Killys, której recenzję umieściłam ostatnio na blogu :D
    A kolor GR śliczny. Uwielbiam beże! Ale myślę, że zakochałabyś się (tak jak ja) w ciepłym beżu z serii Rich Color (nr 10). Dobrze z kolorów przenieść się na coś grzeczniejszego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tak czytałam tę recenzję :)
      Rich Color 10 posiadam i jest to mój ulubiony nudziak :D

      Usuń
  2. lakiery golden rose bardzo szybko schną :) a ten kolor jest cudowny ! zapraszam do mnie - do komentowania i obserwacji - Agatuszkaa.blogspot.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda bardzo szybko wysychają :)

      Usuń
  3. bardzo fajny kolor- gama nudziaków jest niesamowita! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki karmelowy :) Życzę szybkiego powrotu do zdrowia pazurkom!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję że Twoje paznokcie już za niedługo wrócą do swojej świetnej kondycji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubie czasem takie stonowane kolory 'nudziaki' Do wszystkiego pasują i są eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki piękny nude! Trochę odżywki i paznokcie będą piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ale śliczny-- kocham takie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Nude idealny, śliczny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziś właśnie stwierdziłam, że nie mam takich typowych nudziaków i 2 już do mnie jadą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o jak fajnie :) już jestem ciekawa jakie sobie sprawiłaś :)

      Usuń
  11. Lubię nudne lakiery;) Ostatnio często u mnie goszczą, to chyba oznaka depresji;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny nudziak, świetnie komponuje się z odcieniem Twoich dłoni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak mam strasznie blade dłonie ;) hehe

      Usuń
  13. Swego czasu uwielbiałam ten kolor i nosiłam go prawie cały czas:))

    OdpowiedzUsuń