Golden Rose nr.106/Sally Hansen Green Tea

Witajcie :)
Dziś kolejny pazurkowy wpis :) tym razem coś miętowego :)




Sally Hansen Green Tea

Warstw: 2
Krycie: bardzo, bardzo dobre
Wykończenie: kremowe
Cena: od 7,99zł do 50zł 
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 14,7ml
Konsystencja: średnia, nie za gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: duży
Dostępność: Allegro, Natura
Ogólna ocena: 5/5













Golden Rose nr.106

Warstw: 2
Wykończenie: glitter/brokatowe
Krycie: jak na glitter bardzo dobre
Cena: 12,90zł
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 10,8ml
Konsystencja: gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: mały
Dostępność: Golden Rose, Internet 
Ogólna ocena: 5/5






UŻYŁAM:

-Sally Hansen "Green Tea"
-Golden Rose nr.106







Pozdrawiam 
Patrycja :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

39 komentarzy:

  1. Piękne kolory i świetne zestawienie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietnie zestawilas ze soba te dwa kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor ten SH i ładnie to zestawiłas

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo podoba mi się to SH. BARDZO!

    OdpowiedzUsuń
  5. Idealne połączenie :) A ten miętowy kolor jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny manikiur wyczarowałaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. cieszę się, że ci się podoba :)

      Usuń
  8. świety duet :) bardzo lubię tą miętę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze tego odcienia GR to ja nie widziałam :) świetne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale cudeńko :) uwielbiam takie połączenia ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie wygląda. a kolorek z SH wręcz identyczny jak Essie Mint Candy Apple. Właśnie na studniówce miałam podobne połączenie też mięta, ale z GR miałam 107 na serdecznym:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda SH jest bardzo podobny do Essie Mint Candy Apple :)

      Usuń
  12. Wow, świetne połączenie! Niesamowicie wygląda Sally Hansen - oczarowała mnie. A Jolly od GR pasuje do niej idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna ta mięta - widziałam już tyle odcieni tego koloru ale ten podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo udane połączenie, nie wpadłabym na to :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze, że już zamówiłam lakiery SH, bo mnie te Twoje posty niedługo wykończą! Prześlicznie to wygląda, to tego stopnia mi się podoba, że się zastanawiałam nad takim zakupem, chociaż kolor w ogóle do mnie nie pasuje! Czarownico jedna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D hehe :) z pewnością będzie zadowolona :) moim zdaniem warto w nie zainwestować :) są świetne :)

      Usuń
  16. Ostatnio zachorowałam na miętę i poszukuję lakieru o odcieniu idealnym. Niestety żaden do tej pory nie spełnił wymaganych kryteriów :)
    Piękny jest ten, który pokazałaś.

    Świetny blog. Dodaję do ulubionych i zapraszam do wzajemnej obserwacji :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownie to połączyłaś! Ten JJ jest przeboski! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękny kolor tego lakieru SH :) przypomina mi mięte, którą uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jaki piękny brokat <<<<333 chociaż nienawidze brokatów to ten mnie chyba przełamał :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Łaaa, ta mięta jest przepiękna. Idealna!

    OdpowiedzUsuń
  21. Mmm bardzo przyjemny miętusek

    OdpowiedzUsuń
  22. Efekt jest genialny, a w miętce od SH się zakochałam *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w tej mięcie!!!

    OdpowiedzUsuń