Golden Rose, Eveline ... drobne lakierowe nowości :)

Wiecie jak bardzo lubuję się w lakierach Golden Rose Jolly Jewels i tym razem nie mogłam przejść obok nich obojętnie :) W moje łapki wpadły 4 nowe lakiery:

- Golden Rose Jolly Jewels nr.117
- Golden Rose Jolly Jewels nr.105
- Golden Rose Jolly Jewels nr.104
- Golden Rose Jolly Jewels nr.112  

już nie mogę się doczekać kiedy znajdą się one na moich pazurkach :) 

Lakiery na próbniku: 

... zakupiłam również trzy inne lakiery: 

- Classic nr.189
- Classic nr.207
- Eveline nr.489


Pozdrawiam :)





Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

32 komentarze:

  1. oh te jolly Jewels przepiękne są każdy odcień!

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowy i ten ciemny Golden jest niesamowity. Ile za nie zapałaciłaś? Jakoś nigdzie nie mogę ich u siebie znaleźć, a na prawdę są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zakupiłam je na stoisko z produktami do paznokci, a kosztowały mnie 12,90zł/szt :)

      Usuń
  3. Ja czekam na swatche tych nowych lakierów :D

    OdpowiedzUsuń
  4. ale ładne zdobycze :D u mnie niestety nigdzie nie ma stoiska Golden Rose i musiałam ratować się zamawianiem Jolly Jewels przez internet:P

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne kolory wybrałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne lakiery GOLDEN ROSE;)

    OdpowiedzUsuń
  7. drobne ale za to jakie śliczne ! szczególnie zazdroszczę tych Golden Rose ;)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Też mam fioletowy i różowy JJ :) są boskie. Na początku głupio mi było pomalować nimi wszystkie paznokcie, ale jak się w końcu przemogłam to nie chciałam ich zmywać (tz. odklejać bo bez bazy peel off od essence jak u mnie nie ma szans )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he ja też nie wyobrażam sobie życia bez tej bazy :) gdyby nie ona to nigdy bym nie pomalowała paznokci brokatowym lakierem :)

      Usuń
  9. Mam różowy, a czaje się na fiolet i ten czarny ze złotymi drobinami. I eveline również boski!

    OdpowiedzUsuń
  10. najbardziej podoba mi się ten czarny ze złotymi drobinkami i ten wrzosowy z wrzosowymi ;p hehe

    OdpowiedzUsuń
  11. A moje pierwsze stracie z GR JJ nie należało do udanych niestety. Nie poddaję się i dam na pewno jeszcze szansę :) Kolorki wszystkich lakierów piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta seria z GR jest Bardzo udana. Mnie zwłaszcza kusi jeden kolorek i postaram się ograniczyć tylko do niego jak niedługo się wybiorę do centrum handlowego. Pewnie będzie ciężko się opanować:P

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobają mi się JJ jutro wybieram się na zakupy i mam nadzieję że spotkam 104 i 112 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznotki! Nie spodziewałam się nawet ale bardzo podoba mi się ten łososiowo-różowy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooooo wspaniałości..chce je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  16. te z Golden Rose świetne sama mam jeden z tej serii :)) pięknotki!zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten fioletowo-złoty i czarno-złoty z JJ -mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten fiolet GR classics jest ładny:)

    OdpowiedzUsuń