Essie Lacquered Up nr. 62

Witajcie :)
Dziś chciałabym Wam zaprezentować krwisto- czerwony lakier Essie.
Ostatnio stał się moim ulubieńcem wśród czerwonych lakierów. 
Lakier ten dość długo utrzymuje się na moich paznokciach tj. 4-5 dni ale nie do końca podoba mi się jego krycie tzn. mogłyby być większe. 
Bardzo lubię Essie za ich szerokie pędzelki, które doskonale pokrywają płytkę paznokciową :)
Sam lakier nie pozostawia smug ani nie tworzy bąbelków.  




Essie nr.62  Lacquered up

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: średnie
Cena: około 35zł, natomiast ja zapłaciłam go w promocji za 20zł
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 13,5ml
Konsystencja: średnia, nie za gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: duży
Dostępność: Hebe, Internet, Super-Pharm
Ogólna ocena: 4/5 



 Miłego dnia :) 

Pozdrawiam 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

23 komentarze:

  1. Piękna czerwień! Ja skusiłam się wczoraj na Too Too Hot! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też o nim myślałam :) pewnie kiedyś się na niego skuszę :)

      Usuń
  2. bardzo ładna czerwień ^^ taka elegancka i nie za mocna :) podoba mi się.
    dodaję do obserwowanych ^^ pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. o! wiedziałam, że z czymś się kojarzy, ale zabrakło mi tego właśnie pomidora ^^

      Usuń
    2. :) oj tak :) pomidorek :D

      Usuń
  4. Piękna czerwień, jedna z moich ulubieńszych od Essie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie przepiękny odcień krwistej czerwieni. Wyglądają tak formalnie, biznesowo :D Super kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale wzielo wszystkie blogerki na lakiery essie :) ta czerwień, jest prawdziwą czerwienią! :) zapraszam do komentowania i obserwacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny kolorek, taka rzadko spotykana czerwień ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak pędzelki Essie są świetne:) Kolor też oczywiście taki, który warto posiadać!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny odcień tej czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rewelacyjny odcień czerwieni! Taki mocny, żywy ;-) uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz śliczne paznokcie! Chciałabym mieć takie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm krwisto czerwony, Mnie to wydaje się troszkę nawet koralowy ;) Już sobie wyobraziłem jego na paznokciach i na ustach szminka w tym samym kolorze. Mmm..

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny kolor! bardzo uniwersalny. ja do czerwieni próbuję się przekonać już od jakiegoś czasu, ale chyba nie trafiłam jeszcze na swój kolor. essie bardzo mi się podoba :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń