♥ Essence Fruity♥ "03 Very Cherry"


Dziś chciałabym Wam zaprezentować mój zaległy różowy-brzoskwiniowy manicure wykonany lakierem Essence z dodatkiem różowego brokatu i znaleziony gdzieś na dysku mojego laptopa :) 
Lakier ten pochodzi z limitowanej edycji Essence i o ile dobrze pamiętam to zawitał on w drogeriach coś koło czerwca/lipca 2012r.





Warstw: 3
Krycie: średnie
Cena: około 7,99zł 
Czas schnięcia: szybki
Pojemność: 10ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane 
Dostępność: limitowanka / Natura
Pędzelek: średniej wielkości
Ogólna ocena: 4/5 
Lakier sam w sobie jest bardzo przyjemny niestety bardzo słabo kryje. Kolor tego lakieru bardzo przypomina mi przepyszny koktajl truskawkowy :) 



Pozdrawiam :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

29 komentarzy:

  1. Bardzo fajnie prezentują się lakiery z tej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mmm. Tym kolorkiem narobiłaś mi smak na koktajl truskawkowy *_*
    a na pazurkach lakier prezentuje sie ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj ja też bym już wypiła taki świeży koktajl :)

      Usuń
  3. Faktycznie koktajlowo :) Ale założę się, że zmywanie upierdliwe :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie koktajlowo! Założę się jednak, że zmywanie może być baaardzo upierdliwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz nie było tak źle, ale łatwo również :)

      Usuń
  5. Mi też przypomina:D w ogóle ostatnio większość z Twoich lakierów kojarzy mi się z czymś pysznym do jedzenia. :P Szkoda tylko, że z kryciem ciężko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny kolor :) A te drobinki jakby pozostałości po zmiksowanych truskawkach lub malinkach :) Chcę taki koktajl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To się nazywa telepatia :) Właśnie w tym momencie mam tego słodziaka na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny kolorek szkoda, że limitowana

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda. Taki słodki kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze zastanawiały mnie te drobinki w nich - czy to jakiś brokat czy może mikroskopijne kuleczki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz w sumie sama nie jestem 100% czy to brokat czy kuleczki, ale wnioskuje, że raczej na 98% brokacik :) hehe

      Usuń
  11. Ładny kolor lakieru i zaciekawiły mnie te drobinki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój ulubiony lakier lata :)

    OdpowiedzUsuń
  13. rany, jak fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś chciałam go kupić ale jakoś się nie zdecydowałam :(

    OdpowiedzUsuń
  15. Kojarzy mi się z landrynką w cukrze. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś nie kręcą mnie takie kropki:P

    OdpowiedzUsuń