Zakupy- Essie/ Hebe

Zakupy to zło :D
Będąc w poniedziałek na zakupach wstąpiłam do drogerii Hebe w celu wykorzystanie mojego kuponu na kwotę 10zł :) chodziłam tak od pułki do pułki, aż tu nagle natrafiłam na stoisko Essie :D Pewnie przeszłabym dalej, ale obecnie lakiery te są w promocji z kartą Hebe kosztują  25zł :)  

Wzięłam dwa: 
1) Essie nr.62 Lacquered up- soczysta czerwień
2) Essie Good To Go- czyli baza (to już moja druga buteleczka- bardzo ją lubię i nie zamienię na żadną inną) 

Łącznie przy kasie zapłaciłam około 40zł :) więc warto było skorzystać :) 


Na próbniku kolorek prezentuje się następująco: 


Coś tak czuję, że kolor ten stanie się moją ulubioną czerwienią w całej mojej kolekcji :) 
Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

29 komentarzy:

  1. Skusiłabym się chyba tylko na bazę. Lakier 'soczysta czerwień' nie w moim stylu. ;)
    Ps. Zaczynam obserwować. Jeśli chcesz zajrzyj na mojego bloga, skomentuj i też się dodaj. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam dużo o tej bazie ale, nie wiem czy skusić się na nią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest lakier powierzchniowy, serdecznie ci go polecam :)

      Usuń
  3. klasyka klasyki w klasycznym wydaniu- czyli musz-mieć każdej kobiety! piękny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem żałuję, że w okolicy nie ma Hebe :( zaraz potem sobie myślę, jak to cudownie, że w okolicy nie ma Hebe:)
    Połowa wypłaty byłaby tam utopiona. Minimum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. he he ja do najbliższego sklepu mam jakieś 18km więc też nie za często tam bywam ;)

      Usuń
  5. też widziałam tą promocję, ale żaden kolor nie wpadł mi szczególnie w oko.

    Ohh, Lacquered up - ostatnio wielce rozsławiony na YT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nawet nie wiedziałam :) ostatnio jestem strasznie do tyłu jeśli chodzi o Youtube :)

      Usuń
  6. Jak jest tak trwały jak rewelacyjnie wygląda, to muszę mieć! :) czekam na sprawozdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Postawiłaś na klasykę widzę :) czekam na prezentację na paznokciach! A GTG też lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak :) już jutro postaram się wrzucić kilka fotek :)

      Usuń
  8. Ja po pierwszej buteleczce Essie Good to go, zakupionej w hurtowni kosmetycznej byłam baaardzo zadowolona. Produkt niesamowity. Jednak, gdy zakupiłam drugą butelkę w SuperPharm zaczął się koszmar. Nie doszłam nawet do połowy, a już glut był, nie poddawałam się i malowałam nim dalej, ale zaczęły robić się bąble. Nie mogłam go już używać, więc zakupiłam Top z całkiem innej firmy i jestem zadowolona. A z mojego Essie zrobiła się twarda skała...nawet jak przechylam buteleczkę to nie drgnie :) Przez to wszystko zniechęciłam się do tej marki i mam obawy przed kupnem jakiegokolwiek kolorowego lakieru z tej firmy. Jednak Hebe mam pod nosem, więc może jutro zajrzę i zobaczę co jest ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz to mnie przestraszyłaś :) ja swój poprzedni Good to go mam jeszcze w tej starej wersji w tym papierowym kartoniku i mam go jeszcze 1/3 i jest jak nowy .... ale ten ma już nową szatę graficzną, mam jednak nadzieję, że jakości i składu nie zmienili :/

      Usuń
    2. Ja właśnie też pierwszą buteleczkę miałam w tej starej wersji. Sądzę, że musieli coś zmienić w składzie, bo z tego co słyszałam nie tylko ja miałam taki problem :(

      Usuń
    3. o kurcze ... jak okaże się, że rzeczywiście zmienili skład, to trzeba szukać innego Topa :/

      Usuń
    4. Miejmy nadzieje, że będziesz cieszyła się Good to go jak najdłużej :) Ja właśnie znalazłam idealny odpowiednik Essie. Zakupiłam go w Hebe w listopadzie za 17 zł. Cała szafa tej firmy stała, jednak jakiś czas temu zauważyłam, że już tej firmy tam nie ma. Odwiedziłam kilka Hebe i nic. Znalazłam jeden sklep internetowy, w którym go sprzedają. Jakbyś była zainteresowana to poczytaj sobie o nim. Piszę tutaj o: Kinetics Kwik Kote Top Coat. Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Całkiem fajna czerwień, być może zdecyduję się na jakąś w związku z nową promocją w SP :) Rozważam również Too Too Hot :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Too Too Hot też jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie czerwień jest zawodowa! Elegancka, błyszcząca.. super! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna czerwień. Eh też się czaję na te lakiery ale szczerze szkoda mi trochę pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń