Wczorajsze lakierowe łupy :) Golden Rose, Essence, Bell, Catrice ...


Zgrzeszyłam .... ;) Oto co wczoraj udało mi się zakupić
O tych lakierach marzyłam już od dłuższego czasu, niestety nigdzie nie mogłam ich dostać ... do wczoraj :D 

1) Golden Rose Jolly Jewels nr. 115
2) Golden Rose Jolly Jewels nr. 106
3) Golden Rose Jolly Jewels nr. 110


4) Catrice  Gold Leaf Topcoat SpectaculART 
5) Essence Peel Off Base Coat
6) Bell Glam Night Sparkle nr.01

7) No Name Miedziano/fioletowy lakier do paznokcie  - dostałam Go jako gratis do zakupów
8) Kolorowe kuleczki kawiorowe No Name

Żeby tego było mało kilka dni temu zamówiłam lakiery z Essie, które mam nadzieję jeszcze dziś do mnie dotrą :) I na tym koniec lakierowych zakupów :D 

Miłego dnia :D

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

46 komentarzy:

  1. Świetne zakupy z GR mam te 2 pierwsze od lewej :D bardzo je lubie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) już nie mogę się doczekać kiedy je wypróbuje :)

      Usuń
  2. GR JJ 106 mam i bardzo fajnie wyglada na paznokciach :D
    z chęcią bym przygarnęła 115 :)
    A topper z catrice po prostu uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również ten topper bardzo zachwycił :)

      Usuń
  3. Zazdroszę łupów. Jestem ciekawa kiedy ja wybiorę się na zakupy. :-)
    Ps. Dodałam się do obserwatorów - mam nadzieję, że ty też zaobserwujesz mojego bloga. - http://kosmetyczka-kamy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Potężne zakupy! :D Jolly Jewels urocze, też mam na nie chrapkę! Szczególnie na nr 115! Bardzo jestem ciekawa bazy "peel off" - musisz koniecznie dać znać jak się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
  5. same łakocie! :)
    świetne zakupy. czekam na swatche! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może jeszcze dziś mi się uda zrobić swatche na próbniku :)

      Usuń
  6. Jeju, jeju, ileż różności:)) a gdzie udało CI się kupić kawior w buteleczce>? dostałaś do niego dozownik, taki jak przy Ciate?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie, ale to nie problem, wystarczy zrobić lejek z papieru :)

      Usuń
  7. Piękne glitterki, z GR muszę jeszcze dokupić nr 106.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) masz racje kolor zdecydowanie zasługuje na uwagę :)

      Usuń
  8. Miałaś już tą bazę peel off pod laier? Jestem ciekawa jak się sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś mam ją pierwszy dzień na pazurkach i jak na razie jest ok. Wszystko się dobrze trzyma :)

      Usuń
  9. Lakiery Catrice i Bell FENOMENALNE:) szkoda, że w tej kolekcji Bell ma tylko trzy kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, też żałuje, że jest ich tylko 3 ....

      Usuń
  10. oj faktycznie nieźle zaszalałaś, ja jutro wybieram się na lakierowe zakupy ;) trzeba się odstresować przed sesją ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jestem ciekawa tej bazy peel-off.
    gdzie kupiłaś kawior? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam go w Auchan tam na tej paznokciowej wysypce :)

      Usuń
  12. ... maniaczka... :)
    a ja myślałam, że ja kupuję dużo lakierów... ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakie cudeńka. Z Gr mam tylko złotko i więcej ich nie chcę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam top z Catrice ale jeszcze go nie używałam :) ciekawa jestem tego kawioru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ooo mój ulubiony GR :) ciekawy blog, obserwuję i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zakupy :) Lakiery z GR JJ kuszą mnie od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mnie też bardzo długo kusiły, aż do wczoraj ... i poddałam się :)

      Usuń
  17. Lakierowe szaleństwo :) wszystkie świetne. Który pokażesz pierwszy? :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie grzechy się wybacza ;)
    Lakierów nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w takie razie czuję się już z tym lepiej :D

      Usuń
  19. Będę musiała jeszcze dokupić te lakiery Golden Rose, są przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Golden Rose kuszą oj kuszą , sama nigdzie nie mogę ich zdobyć więc chyba kupię w online

    OdpowiedzUsuń
  21. GR posiadam jak na razie dwa z serii biżuteryjnej i jestem nimi zachwycona. Esse tyle słyszę o tej firmie dobrego, aż wstyd że żadnego nie posiadam

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę w końcu kupić tę bazę peel off! ;)

    OdpowiedzUsuń