Troszeczkę szaleństwa Essie nr.62 Lacquered up/ Golden Rose nr.110


Dziś postanowiłam przetestować moje dwa nowe lakiery :) 
Połączenie kolorów dość kontrowersyjne, ale raz się żyje ;) 
Jak szaleć to szaleć :D 



1) Golden Rose nr.110


Warstw: 2
Wykończenie: glitter/brokatowe
Krycie: jak na glitter bardzo dobre
Cena: 12,90zł
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 10,8ml
Konsystencja: gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: mały
Dostępność: Golden Rose, Internet 
Ogólna ocena: 5/5 





2) Essie nr.62  Lacquered up

Warstw: 2
Wykończenie: kremowe 
Krycie: dość dobre
Cena: około 35zł, natomiast ja zapłaciłam go w promocji za 20zł
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 13,5ml
Konsystencja: średnia, nie za gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: duży
Dostępność: Hebe, Internet, Super-Pharm
Ogólna ocena: 5/5 


Pozdrawiam

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

27 komentarzy:

  1. Ciekawie to wygląda i ładnie! Mi się podoba połączenie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Essiak przepiękny, połączenie średnio natomiast mi się podoba- może za odważne jest:D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne połączenie- jak dla mnie bardzo letnie- bardzo makowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się takie połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super czerwień ja jednak nie skorzystałabym z takiego połączenia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pomyślałabym, że takie połączenie może tak dobrze wyglądać. Mi się bardzo podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej. :) Piszę w komentarzu, bo nie mogę znaleźć do Ciebie maila. W komentarzu pod moją notką pisałaś, że nie masz dostępu do lakierów Miyo. Jak chcesz, to mam do odsprzedania dwa lakiery Miyo - Ink Berry i Sweet Mint - oba te kolory były recenzowane na moim blogu. Jak coś, to pisz maila. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oryginalne połączenie ;) i bardzo dobrze się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Te lakiery Golden Rose już mi się chyba znudziły. Zdecydowanie bardziej podoba mi się Essie :>

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie tych kolorów średnio mi się podoba. Ten lakier GR JJ jest niesamowity :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a dla mnie połączenie bardzo udane :) fajnie tak eksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ej no -podoba mi się to. Bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten lakier z Golden Rose daje świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zostawiłam dla Ciebie odpowiedź pod postem o nowościach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. już któryś raz widzę tego typu lakier z Golden Rose - wygląda naprawdę ciekawie. chyba się skuszę przy najbliższych zakupach :) a połączenie kolorów wyszło bardzo korzystnie :)

    OdpowiedzUsuń