Świąteczne zaległości :)


Dziś zaległy świąteczny manicure  zrobiony przy użyciu lakieru Golden Rose nr.30











  

Bordowy lakier to Golden Rose  nr.30 z serii Rich Color




Warstw: 2
Krycie: bardzo dobre
Cena: 6,90zł
Czas schnięcia: bardzo szybki
Pojemność: 10,5ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Pędzelek: szeroki 
Ogólna ocena: 5/5 











Użyłam również:


- Essence 02 Circus Confetti

- The Garden Colour nr.94

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. ciekawe to zdobienie brokatem :)
    mam nadzieje że na tak długo już nas nie opuścisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, nie już takiej długiej przerwy nie będzie :)

      Usuń
  2. Fajny ten garden. Gdzie go można nabyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciężko mi powiedzieć... ja swój zakupiłam na takiej wysepce w centrum handlowy

      Usuń
  3. Świetnie razem wyglądają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie takie brokatowe dodatki na paznokciach. Wszystko razem bardzo ładnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny! elegancki, a jednocześnie z 'pazurem' :)

    OdpowiedzUsuń