p2 Color Victim nr.570

Dziś na moich pazurkach gości granat ... bardzo lubię lakiery p2 gdyż bardzo długo utrzymują się na paznokciach i mają bardzo dużą gamę kolorystyczną. Co prawda nie jestem zwolenniczką granatu, ale ten bardzo przypadł mi do gusty :)





p2  Color Victim nr.570 So Cool!

Warstw: 2
Krycie: bardzo dobre
Cena: 1,55 Euro
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 8ml
Konsystencja: średnia, nie za gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: średni
Dostępność: drogerie DM Niemcy 
Ogólna ocena: 5/5 

Wielkość pędzla: 


 Pozdrawiam 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

16 komentarzy:

  1. piękny kolor:)

    zapraszam do mnie w wolnej chwili:)
    http://zlotapigmejka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. odcień przepiękny, ale niestety nie lubię takiego wykończenia :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny kolor:D w ogóle ciemne granaty są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny. Lubię takie odcienie.

    Mam nadzieję że kiedyś przetestuję lakiery tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobny granat z Astora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się ten kolor :)
    Uwielbiam lakiery do paznokci, ale niestety moje są bardzo słabe i ciężko je utrzymać w ładnym stanie.
    Pozdrawiam i tego bloga również będę obserwować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie się prezentuje :) lubię takie lakiery, mam podobne z GR i Hean

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ze zbliżeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dzięki tobie :) Raz jeszcze wielkie dzięki za rady z tym fotografowaniem :)

      Usuń
  9. Prześliczny... Ostatnio jest to mój ulubiony kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny -mam słabość do niebieskich lakierów...no i jeszcze p2 ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widzę, że granaty królują na blogach :). Bardzo ładny kolor, mam podobny z Wibo właśnie mi przypomniałaś o nim, będę musiała go wygrzebać i użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię takie metaliki! Zwłaszcza jak są niebieskie, kojarzą mi się z karoserią samochodu. Szkoda, że u nas P2 nie ma.

    OdpowiedzUsuń