Golden Rose/ Sally Hansen


Dziś zaszalałam i pobawiłam się nowymi lakierami :)
Miało być delikatnie, a zarazem z nutką szaleństwa :) 







Golden Rose nr. 115

Warstw: 2
Wykończenie: glitter/brokatowe
Krycie: bardzo dobre
Cena: 12,90zł
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 10,8ml
Konsystencja: gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: mały
Dostępność: Golden Rose, Internet 
Ogólna ocena: 5/5 







Sally Hansen Gray By Gray


Warstw: 2
Wykończenie: kremowe
Krycie: bardzo, bardzo dobre
Cena: od 7,99zł do 50zł 
Czas schnięcia: dość szybko
Pojemność: 14,7ml
Konsystencja: średnia, nie za gęsta
Opakowanie: szklane
Pędzelek: duży
Dostępność: Allegro, Natura
Ogólna ocena: 5/5 

UŻYŁAM:

Miłego dnia kobietki :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

30 komentarzy:

  1. Wyszło bardzo fajnie! Uwielbiam takie "akcenty" w mani :) Coraz bardziej mi się podobają te Jolly ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. extra :D podoba mi się to połączenia :)) ładnie nałożyłas tego goldenka :) bo widziałam u wielu dziewczyn ten lakier i masakra..; ))

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę się napatrzeć na ten lakier z Sally Hansen

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się te lakiery z GR JJ. Jednak jeszcze ich nie zakupiłam. Obawiam się ich zmywania :) Zazwyczaj unikam brokatowych lakierów, bo kiedyś miałam nieprzyjemne zmywanie, ale od kilku dni zaglądam na blogi i nie mogę się napatrzeć na te lakiery :) Strasznie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo długo wahałam się przed zakupem brokatowego lakieru ale teraz wiem, że na tych trzech się nie skończy:)

      Usuń
  5. bardzo fajny pomysł na inne wydanie dobrze znanego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. What cute mani and that nail polish from Golden Roses it looks great :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo łany mani:) i pomyśleć, że nie mam jeszcze żadnego jolly jewels...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do przedwczoraj też nie miałam :)

      Usuń
  8. już u kolejnej osoby widzę, jaki fajny efekt daje ten lakier GR. Szkoda, że go nie kupiłam, bo mnie osobiście bardzo się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny duet, mam ten SH i bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te lakiery z Sally Hansen mnie dobiją... ledwo zapomniałam o tym krówkowym teraz następny, genialnie się prezentuja... Chyba jednak nie wyjdą mi z głowy:p
    Całość z GR bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zostałaś przeze mnie otagowana http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com/2013/01/kilka-sow-o-mnie-zdobienie.html :)
    i co tu dużo mówić, po prostu za całokształt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba lakiery są fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. też mam ten sally hansen :)

    OdpowiedzUsuń