Golden Rose, Bell, Essence / Swatche



Tak jak obiecałam  na prośbę tamit24 dziś zaprezentuję Wam swatche moich ostatnich lakierowych zdobyczy :) 
Coś mi się wydaje, że ta trójca z Golden Rose nie będzie ostatnią jaką kupiłam, gdyż te brokaciki są wręcz genialne  :) 

1) Golden Rose Jolly Jewels nr. 115
2) Golden Rose Jolly Jewels nr. 106
3) Golden Rose Jolly Jewels nr. 110



4) Catrice  Gold Leaf Topcoat SpectaculART 
5) Bell Glam Night Sparkle nr.01 
6) No Name Miedziano/fioletowy 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

25 komentarzy:

  1. również jestem mega fanka Jolly Jewels :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o kurka! Jolly są wręcz genialne! I to wszystkie trzy. A ja myślałam, że tylko 115 podbije moje serducho. Jeszcze pokazałaś taki piękny nr 106. Nie myślałam, że będzie aż tak ciekawy - wygląda zachwycająco!
    Catrice i Bell też mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda 106 w buteleczce wygląda tak sobie, ale na paznokciach dużo lepiej :)

      Usuń
  3. Coraz większą mam chrapkę na te JJ :) A tak bardzo się broniłam przed ich kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz większą mam chrapkę na te JJ :) Wyglądają prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Teraz jak mam baze peel of, to chyba w końcu się skuszę:P rewelacyjna ta seria.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez skusiłam się na nie tylko dlatego, że mam ta bazę, bez niej nawet bym na nie, nie spojrzała :)

      Usuń
  6. Musze się rozejrzeć za tym z Catrice! Świetny jest:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinny jeszcze być, gdyż są z obecnej kolekcji :)

      Usuń
  7. Catrice i Bell są śliczne! a obok siebie wyglądają niesamowicie- pasują do siebie :D
    dziękuję za pokaz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej:)
    Nominuję Cię do Liebster Blog Award!

    http://lakieromaniaczka-zuza.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    Oczywiście obserwuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. 106 z Golden Rose - ach -cudo <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Catrice, Bell i GR 106 są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Najbardziej przypadły mi do gustu GR 106 i Catrice. Polecam z GR z tej samej serii złoty lakier

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie jutro wybieram się po ten złoty :)

      Usuń
  12. Chyba je w końcu zamówię przez internet bo stacjonarnie nie mogę na nie trafić:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ja też się nieźle nachodziłam, żeby gdzieś je dostać :)

      Usuń
  13. 115 jest piękny! Myślałam, że jest bardzo podobny do 110, ale jednak jest spora różnica! Chyba dokupię sobie jego i 103 :)

    Ale 106 również robi wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. GR 115 i Bella sa cudowne. *_*

    OdpowiedzUsuń