Rossmann czyli "Wibo" oraz "Max Factor" :)




Kolejne dwa maleńkie Rossmanowskie grzeszki :)


... poszła "baba" po żel do mycia twarzy, a wróciła między innymi z dwoma nowymi lakierami :)



- Max Factor  Max Effect nr.45 cena to około 10zł 
- Wibo Glamour nr.2 cena około 3zł 


Wibo Glamour nr.2  to piękny brązik z mnóstwem złotych drobinek.


Max Factor Max Effect nr.45 to fioletowy lakier z mnóstwem miedzianych, złotych, różowych oraz brązowych drobinek ... jest to mój pierwszy lakier z tej marki ... mam cichą nadzieję, że nie będzie, aż tak źle z jego zmyciem i oczywiście jakością.


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

6 komentarzy:

  1. mam tę 45tkę z max facora, bardzo ją lubię, używam jej jako topu wykończenia.
    ciekawa jestem Twojej opinii- mnie ten lakier na kolana nie powalił :)
    a wibo 2jka... specjalnie poszłam po niego do Rossmana, ale już nie było żadnego egzemplarza... :( podzielisz się?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda :( u mnie było ich jeszcze sporo, chętnie bym się z tobą podzieliła :)

      Usuń
  2. też skusiłam się w końcu na Fantasy Fire :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten max factor ciekawie się prezentuje w buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten z Wibo jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ... mam jeden lakier z MaxFactor i bardzo go lubię... pięknie wygląda, długo się trzyma, łatwo rozprowadza, szybko wysycha i nie miałam, żadnych problemów ze zmywaniem... tylko mój jest mniej drobinkowy... ;)

    OdpowiedzUsuń