Pazurkowe pożegnanie lata :)






Moje dzisiejsze pazurki wyglądają mniej więcej tak: 




Postanowiłam je znacząco skrócić, gdyż były już zdecydowanie za długie, i strasznie mi przeszkadzały  :) 
















Połączenie granatowego MNY nr. 665 z Inglote nr.204





Połączenie czerwonego Mollon Pro nr. 8 z My Secret nr. 104











Użyłam:
- Mollon Pro nr. 8 / czerwień
- My Secret nr. 104
- MNY nr. 665 / granat
- Inglot nr. 204


















Miłego dnia :*

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

7 komentarzy:

  1. Bardzo ładny efekt, uwielbiam flejksy na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ciekawe połączenie :P
    podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten granat wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam te "płatkowe" topery :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Po Twoim poście pragnę lakieru z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń