Inglot nr.355 / Hawaiian Bar

Dziś w roli głównej łososiowy lakier Inglota nr. 355


Warstw: 2
Krycie: bardzo dobre

Cena: 20zł / stoisko Inglota
Czas schnięcia: szybki
Pojemność: 15ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Ważność: 12 mies.
Pędzelek: wąski  
Ogólna ocena: 5/5 






Lakier pochodzi z kolekcji Hawaiian Bar, jest kremowej konsystencji, w buteleczce możemy się dopatrzeć delikatnego złotego pyłku, jednakże na paznokciach jest on prawie zupełnie niezauważalny. 






Utrzymuje się na moich paznokciach około 4 do 5 dni, co osobiście mi nie przeszkadza, gdyż lubię dość często zmieniać kolor lakieru na moich paznokciach. 


Bardzo długo poszukiwałam mojego idealnego lakieru w łososiowym kolorze ....  ten spełnia moje wymagania w 100%
Na koniec mały Halloween-owy bonus z dużym przymrużeniem oka ;) 

 


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

18 komentarzy:

  1. Dość długo utrzymuje Ci się ten lakier na paznokciach! Mi Ingloty niestety odpryskają po pierwszym dniu, najdalej w drugim dniu noszenia;/
    Kolor śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie tak samo się dzieje z lakierami Catrice- jeden dzień i do zmycia :(

      Usuń
  2. Fajnyyyy :) na wakacje w sam raz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Możesz mi powiedzieć dlaczego tak jest że prawie każdy lakier który pokazujesz ląduje na mojej wish liście ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) a wiesz, że mam podobnie z twoimi postami? najbardziej to zazdroszczę ci tych lakierów z Kiko :)

      Usuń
    2. Mam nadzieję że ktoś kiedyś wpadnie na ten cudowny pomysł i otworzy sklep internetowy kiko w Polsce :)

      Usuń
    3. oj tak :) mam nadzieję, że to wkrótce nastąpi :)

      Usuń
  4. Wooow śliczny kolor, niby taki banalny ale wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja teraz poszukuje takiego koloru

    OdpowiedzUsuń