Inglot nr. 368 / Jesień 2012


Jesień pod znakiem Inglota :) 











Warstw: 2
Krycie: bardzo dobre
Cena: 20zł / stoisko Inglota
Czas schnięcia: szybki

Pojemność: 15ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Ważność: 12 mies.
Pędzelek: wąski  
Ogólna ocena: 5/5 









Uważam, że ich obecna kolekcja jest bardzo udana, wszystko kolorki są niepowtarzalnie piękne. 











Ostatnimi czasy stałam się straszną maniaczką Inglotwskich lakierów, ale sami powiedzcie, czy ta ich ostatnia kolekcja nie jest cudna?  :) 


Pozdrawiam :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. Oho! Na ten też się skusiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolorek
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny jest, co tym bardziej mnie cieszy, bo już go kupiłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z pewnością nie będziesz żałować :)

      Usuń
  4. Fantastyczny kolor, bardzo podoba mi się ta nowa kolekcja Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda, ta kolekcja jest wyjątkowo udana :)

      Usuń
  5. mam na oku już trzy odcienie z tej kolekcji i az się boję iść do Inglota, bo przepadnę... :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ladny kolor , mam powod zeby odwiedzic INGLOTA ! :) dodaje do obserwowanych , zostalas takze przeze mnie wyrozniona: http://tmcbeauty.blogspot.com/2012/11/wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się najnowsza kolekcja, ale ten odcień akurat nie przypadł mi do gustu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam po odbiór "nominacji" ;)
    http://paznokciewkolorzemarzen.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Liebster bloga! zapraszam: http://dziagusia.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń