Inglot nr. 366 / Jesień 2012


Dziś kolejna odsłona lakieru z nowej kolekcji Inglota, tym razem jest to nr.366  
...  jestem w nim szczerze zakochana :)



Warstw: 2

Krycie: bardzo dobre
Cena: 20zł / stoisko Inglota
Czas schnięcia: szybki
Pojemność: 15ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Ważność: 12 mies.
Pędzelek: wąski  
Ogólna ocena: 5/5 




Muszę również przyznać, iż lakiery te fantastycznie się zmywają ... zawsze jak mam zmywać lakier z moich paznokci to dostają białej gorączki, gdyż strasznie nie lubię tego robić, z tymi lakierami nie mam tego problemu, zmywanie ich staje się poniekąd przyjemnością, a z pewnością jest o wiele łatwiejsze :)  





... jak kiedyś nie przepadałam za lakierami z Inglota, tak teraz zaczynam je coraz bardzo lubić 



Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. mrrr mrrrr mrrrr. czy w świetle dziennym ta poświata różowa jest widoczna?

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękny! muszę wreszcie wybrać się do Inglota i zmacać te lakiery! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie mam ten lakier na paznokciach i powterdzam - jest przepiękny:) Choć wydaje mi się, że bardzo podobny do Essie Demure Vix:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale cudo, chyba go poszukam... :D

    OdpowiedzUsuń