Inglot- kolekcja Kawowa/ Jesień 2012 :)




Jak Wam się podoba nowa kolekcja?
















Ja zakupiłam z owej kolekcji 5 kolorków tj. nr.366, 367, 368, 369, 371 oraz matowy top coat:




















I na próbniku:


























A to mały prezent od Inglota:

- Lip Balm
- zmywacz do paznokci

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. wszystkie ładne ale u mnie trzymają się jeden dzień ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. 366 i 367 świetne:)
    Z chęcią którys kupię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz co z tych co masz podoba mi sie tylko 366 :) i jeszcze 369 371 :) zamawialas przez neta czy jak ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, jedne są kupione na stoisku Inglota, a drugie w ich sklepie :)

      Usuń
  4. 368 podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dzięki za słocze! :) kręcę się wokół nich od kiedy przyszły na świat. mają bardzo ciekawe wykończenie, zwłaszcza 368 - nie krem, ale co? podszycie satyną ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery wyglądają super, już niektóre wpadły mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń