Moje nowości Essie :)





Dziś chciałabym Wam przedstawić moją nową trójcę Essie :) 


Jak wiecie bardzo lubię te lakiery, dlatego też nie mogłam "przejść obok nich" obojętnie :)


Tym razem wszystkie trzy lakiery pochodzą z Paatal :) 
Cena lakieru to około 15zł/16zł w zależności od koloru.  

Nazwy kolorów:


1- Bangle Jangle - fiolet wpadający w szarość 
2- Over the knee - brąz z połyskującymi drobinkami starego złota
3- To buy or not to buy fiolet z połyskującymi drobinkami na niebiesko 

Kolorki na próbniku:

(Bangle Jangle, To buy or not to buy, Over the knee)

Jak widać moja lakierowa mania wciąż trwa ... i chyba długo nie odpuści  :) Bardzo lubię te lakiery, gdyż strasznie długo utrzymują się na moich pazurkach, jak również producent oferuje nam bardzo dużą gamą kolorystyczną. 

Miłego dnia :)

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

12 komentarzy:

  1. Ten brąz bardzo mi się spodobał :) jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne ! :) najładniejszy Bangle Jangle

    OdpowiedzUsuń
  3. Over the knee w buteleczce wygląda na brązowy a na próbniku wyszedł różowy- ciekawe :) ale pozazdroszczę- tez bym chciała...

    OdpowiedzUsuń
  4. Chcę, chcę, chcę!!!
    W internecie nie kupię, ale poproszę Super-pharma w okolicy, noo :D

    OdpowiedzUsuń
  5. chyba w notce pomyliłaś nazwy kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pomyliłam, wszystko jest w jak najlepszym porządku :)

      Usuń
    2. to czemu napisałaś że to buy or not to buy to brąz a over the knee to fiolet? xD

      Usuń
    3. Fakt zwracam honor pomyliłam opisy :) Już poprawiam

      Usuń
  6. mam oba fiolety :D też kupiłam na paatal :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Over the knee jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten z drobinkami złota jest śliczny!!! Gdybyś pokazała to wcześniej także dorzuciłabym ten lakier do swoich zakupów :-)

    OdpowiedzUsuń