Lakiery OPI - Tk Maxx


Niedawno odwiedziłam  Tk Maxx gdzie oczywiście nic ciekawego nie kupiłam, oprócz lakierów z OPI :) Ja lakiero-maniaczka nie mogłam przejść obok nich zupełnie obojętnie :)  

Jak widać komplet skład się z 4 lakierów- nie mam pojęcia z jakiej pochodzą kolekcji, gdyż nie sprawdzałam. 
Cena kompletu: 73zł 


Kolorki na próbniku:


Kolorki bardzo mi się podobają, jedynie czerwień jest mało kryjąc z czego nie jestem za bardzo zadowolona ... ale reszta kolorków jest całkiem fajna :) 

Miłego dnia :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

9 komentarzy:

  1. jakby były 2 za 50 zł a nie 4 za 100 wtedy bym wzięła :p
    kolory ładne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za te 4 zapłaciłam 73zł :)

      Usuń
    2. ooo w takim razie przecenili je troche :)

      Usuń
  2. super cena tez bym sie skusiła. :) Ładne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak byłam na zakupach to ten zestaw był za 100 zł :)

    fajnie że udało Ci się go upolować taniej :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Po taniości wielkiej ten zestaw:) Trójkę z nich mam, a jak nazywa się ten czerwony??

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bym się chyba na nie nie zdecydowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czerwony jakoś mi do tego kompletu nie pasuje swoim odcieniem, ale ogólnie ładne lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna okazja, super kolory :)

    OdpowiedzUsuń