Lakiery KOBO NEW


Oto owoce mojej dzisiejszej wizyty w Naturze :) 
... moja Natura była dosłownie wymieciona z lakierów nowej kolekcji. Chciałam kupić jeszcze dwa konkretne kolory, ale niestety już ich nie było :( ... załapałam się jedynie na London oraz bazę :) 

KOBO Colour Trends nr. 30 LONDON

KOBO Base Coat




         KOBO Colour Trends 
             nr. 30 LONDON

      popielaty lakier do paznokci 

Pojemność 7,5 ml.
Cena 9,99 zł




               KOBO Base Coat

bazowy utwardzacz diamentowy, zawierający sproszkowany diament! Wydłuża on trwałość lakieru i zwiększa jego przyczepność do paznokcia.

                 Pojemność 7,5 ml.
                   Cena 9,99 zł


Kolor na próbniku 
Nie chce mi się w to wierzyć, ale na próbniku znajduje się tylko jedna warstwa lakieru- jestem pod wrażeniem jego krycia :) 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

11 komentarzy:

  1. jakoś lakiery Kobo mnie nie zachęcają do zakupów... ale kolor ciekawy. Co do bazy- naczytałam się o niej samych negatywów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze nie strasz mnie :( to moja pierwsza w życiu baza ..... może polecisz mi jakąś fajną? byłabym ci bardzo wdzięczna :)

      Usuń
  2. piękna szarość :P

    widzę że nie mam po co się wybierać do natury jak tam takie pustki :/ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może wkrótce nam szafę uzupełnią :)

      Usuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam lakieru z KOBO :( nie mam do nich za bardzo dostępu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa jak będzie się trzymał. Bo kolor ma ładny

    OdpowiedzUsuń
  5. 1 warstwa? WOW:) Czekam w takim razie na zdjęcia na Twoich paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacieram rączki na wyprawę do Natury. Chcę się im przyjrzeć z bliska .. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bazę wypróbowałam i niestety jest słaba:( Lakier ładny, ale po przejściach z bazą raczej się nie skuszę;)

    OdpowiedzUsuń