Kolejna porcja Essie :)



Będąc w ten weekend w Krakowie wstąpiłam do Super- Pharm, gdzie kupiłam 3 nowe lakiery z Essie

1- Mint Candy Apple
2- Nice is Nice
3- Sand Tropez 





Oto i one:





















Oraz na próbniku:
1- Mint Candy Apple
2- Nice is Nice
3- Sand Tropez 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

15 komentarzy:

  1. Jestem zauroczona szatą graficzną obu blogów :) bardzo przyciągają mój wzrok i zachęcają do oglądania :)Nigdy nie widziałam w SuperPharm lakiery Essie. Czy zdradzisz ile kosztuje jedna sztuka? Bardzo podobają mi się te odcienie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cena lakierów Essie w Super-Pharm to 35zł

      Usuń
    2. A dla mnie właśnie tło jest zbyt intensywne i nie przepadam za powielającymi się zdjęciami;)

      Usuń
    3. :) wszystko jest jeszcze w trakcie budowy :) ... to tylko fundamenty :)

      Usuń
  2. mam wszystkie trzy i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne essiaki, każdy z nich :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam żadnego z tych kolorów, choć jeden podobny turquoise&caicos i pomarańczę kupiłam ostatnio na paatal za mniej niż 20zł/szt więc były to świetne ceny! Żałuję tylko, że nie wzięłam jeszcze jakiegoś nude, Twoj odcień jest prześliczny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje pierwsze lakiery Essie też mam z paatal :)

      Usuń
  5. Ciekawa jestem Sand Tropez :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aa juz widzę na próbniku - nie otworzyła mi się cała notka na początku. Nice is nice jest śliczny też :).

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę tylko lakierków.. Mam nadzieję że kiedyś jakiś essie też wpadnie w moje ręce :D

    miętka <3

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie 3 są śliczne , po co ja to oglądam ,znowu będę musiałam kupić :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Posiadam Sand Tropez i kocham go nad życie! Pozostałe kolory też są cudowne:D

    OdpowiedzUsuń