Essie "Over The Knee"



Moje dzisiejsze pazurki :)

Essie "Over The Knee" 


...kolor w sam raz na zbliżającą się jesień :) 
Strasznie urzekł mnie ten odcień, gdyż ma w sobie niesamowite, złoto- miedziane połyskujące drobinki :)



Warstw: 2
Krycie: B. Dobre
Cena: 35zł / Super-pharm
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 13,5ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Ważność: 24mies.
Pędzelek: Wąski  
Ogólna ocena: 5/5 


A tak oto lakier prezentuje się na paznokciach :) 


Miłego dnia Wam życzę :* 

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. i znowu wygląda inaczej niż na wzorniku :P
    ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się, jakby całkiem inny kolor niż w poprzednim poście. Tam był zdecydowanie bardziej wpadający w róż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety wszystko zależy od oświetlenia .... taki mam aparat :(

      Usuń
  3. Ładny, ale nie zachwycił mnie na tyle bym chciała go mieć:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy kolor, ale na wzorniku chyba bardziej mi się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. taki jesienny... podoba mi się :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie spokojne kolory chociaż ten na 100%do mnie nie przemawia. Może jakbym go widziała na żywo. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń