Essie- Nice is Nice


Essie "Nice is Nice"

Warstw: 2
Krycie: Dobre
Cena: 35zł / Super-pharm
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 13,5ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Ważność: 24mies. 
Ogólna ocena: 5/5 





Dziś kolejna odsłona lakierów Essie- tym razem jest  to mój ulubionych fiolecik :)



Na pazurkach kolor prezentuje się następująco: 


Ostatnio jestem zakochana w pastelowych fioletach :) Moja kolekcja Essie znowu powiększyła się o trzy kolejne kolorki kupione na Paatal w cenie 15zł :)

Miłego dnia

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

10 komentarzy:

  1. śliczny fiolet, ostatnio też zakupiłam na paatalu 3 nowe essie i jestem z nich strasznie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. ależ Ty masz piękne i zadbane pazurki :)

    kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny kolor, ślicznie się komponuje z odcieniem skóry, ale ta cena 35 to za dużo, też wolę polować na paatalu i wyłowić tam za to 2 szt.

    OdpowiedzUsuń
  4. ah essie.... moje marzenie;)
    śliczny kolor!

    OdpowiedzUsuń
  5. Czaiłam się na ten lakier a jak chciałam skorzystać z promocji w SP to już go nie było. Szkoda, bo śliczny jest:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny odcień i paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę na tym blogu prawdziwy Essikowy zawrót głowy. Fajny kolor idealny na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń