Essie "Mint Candy Apple"


Essie 
"Mint Candy Apple

Warstw: 2
Krycie: bardzo dobre
Cena: 35zł / Super-pharm
Czas schnięcia: umiarkowanie
Pojemność: 13,5ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Ważność: 24mies. 
Ogólna ocena: 5/5 



Jak dotąd Essie "Mint Candy Apple" Jest moim ulubionym miętowym kolorem. Sam lakier nakłada się bardzo dobrze, nie tworzy jakichkolwiek smug.


PLUSY:
- doskonale kryje
- łatwo się zmywa
- nie tworzy smug
- długo się utrzymuje na pazurkach
- poręczne opakowanie
- wygodny duży pędzelek 

MINUSY:
- cena 
- słaba dostępność 



Nie mam mu nic do zarzucenia, sprawdza się idealnie, kolor miętowy od zawsze kojarzył mi się z latem, więc z pewnością bardzo często będzie gościł na moich pazurkach nadchodzącej jesieni :)  


Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

13 komentarzy:

  1. Cudowny kolor! ehh czemu te lakiery są takie drogie?! :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nad tym ubolewam. Czasami na paatal te lakiery można dostać za 15zł :) właśnie tam najczęściej je kupuje :)

      Usuń
    2. no wiem że tam nieraz są fajne akcje... ale jak dla mnie 15zł to i tak za dużo jak na lakier do paznokci :) mam swoją manię lakierową, ale staram się wydawać tylko max 10zł na buteleczkę a na inne cudeńka patrzę tylko z utęsknieniem :)

      Usuń
    3. rozumiem :) ja też w większości przypadków nie pozwalam sobie na tak drogie lakiery... zdecydowanie w moich zbiorach przeważają lakiery w przedziale od 3zł do 7 zł głównie Golden Rose :) Essie i OPI to małej wyjątki od reguły :)

      Usuń
  2. A masz może porównanie tego odcienia z turqouise&caicos (pewnie źle napisałam) też essie? Bo ja mam ten drugi, ale chyba przy Twoim jest bardziej zgaszony...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie posiadam tego kolorku :( ale wydaje mi się, że Mint Candy Apple tak jak piszesz jest bardziej zgaszony i wpada w błękit :)

      Usuń
  3. Śliczna świeża miętka :)

    OdpowiedzUsuń