Brzoskwinia- Essie


Essie "A Crewed Interest"

Warstw: 2
Krycie: bardzo dobre
Cena: 35zł / Super-pharm
Czas schnięcia: umiarkowanie

Pojemność: 13,5ml
Konsystencja: średnia
Opakowanie: szklane
Ważność: 24mies. 
Ogólna ocena: 5/5





Moje dzisiejsze pazurki w moim ulubionym brzoskwiniowym kolorku :)
Muszę przyznać, że paznokcie z poprzednim lakierem Essie, czyli Mademoiselle wytrzymały u mnie 4 dni bez jakichkolwiek odprysków :) ... zmyłam je, gdyż chciałam koniecznie wypróbować ten brzoskwiniowy :) Jestem z nich strasznie zadowolona :) Niestety już zgrzeszyłam i kupiłam kolejne trzy lakierki Essie oraz Top Coat :)




Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

4 komentarze: