Drobne imieninowe prezenciki :)



Dziś przychodzę do Was z moimi maleńkimi  prezencikami imieninowym, dodam, iż nigdy wcześniej nie obchodziłam imienin, ale w tym roku był mały wyjątek od reguły :)

- Essie Mademoiselle
- Essie A Crewed Interest 


Od mojego S. dostałam dwa lakiery Essie :) Strasznie się cieszę, gdyż w końcu mam możliwość ich wypróbowania :)

Na dniach dotrą do mnie również dwa nowe Top Coaty jeden z Essie, a drugi z Poshe :)  


- Essie Mademoiselle
- Essie A Crewed Interest


 Dwie warstwy Essie Mademoiselle
Jak widać na zdjęciach poniżej kolorek jest bardzo delikatny, typu French, mleczny róż, kryje bardzo delikatnie, schnie dość szybko. Zobaczymy jak to będzie z jego trwałością
Trzy warstwy Essie Mademoiselle

Patrycja

Phasellus facilisis convallis metus, ut imperdiet augue auctor nec. Duis at velit id augue lobortis porta. Sed varius, enim accumsan aliquam tincidunt, tortor urna vulputate quam, eget finibus urna est in augue.

3 komentarze:

  1. szkoda że nie jest kryjący ehhh

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten lakier to klasyka. Ja akurat lubię takie historie :-) piękne paznokcie i świetnie ten lakier na Tobie wygląda.

    OdpowiedzUsuń